見出し画像

[和訳]Attention〜Charlie Puth〜


Woah-oh, hm-hmm


You've been runnin' 'round, runnin' 'round, runnin' 'round
君はそこらじゅうで
Throwin' that dirt all on my name
僕の悪い噂を広めてるんだ
'Cause you knew that I, knew that I, knew that I'd call you up (Ah)
そうすれば僕が君に連絡すると思って
You've been going 'round, going 'round, going 'round
君は駆け回って
Every party in LA
LA中のパーティーに行ってる
'Cause you knew that I, knew that I, knew that I'd be at one, oh
僕が1時に来るってわかっているから


I know that dress is karma, perfume regret
知ってるさ。君のドレス姿も、後悔の香りも
You got me thinking 'bout when you were mine, ooh
君は僕のものだったのにって思わせたいんだろう
And now I'm all up on ya, what you expect?
もう僕は君に絆されてるよ、思惑どうりだろ?
But you're not coming home with me tonight
でも今晩君は僕と帰らないみたいだね


You just want attention, you don't want my heart
自分を見て欲しいだけなんだ、僕の気持ちなんて君は欲してない
Maybe you just hate the thought of me with someone new
多分、僕が誰か他の人に目移りするのが嫌なだけなんだろ
Yeah, you just want attention, I knew from the start
君は誰かに求められたいだけなんだ、初めからわかっていたよ
You're just making sure I'm never gettin' over you, huh
ただ君は、僕が絶対に君から離れられないようにしているんだ


You've been runnin' 'round, runnin' 'round, runnin' 'round
君はそこら中を駆けて
Throwin' that dirt all on my name
僕の悪い噂を広めてる
'Cause you knew that I, knew that I, knew that I'd call you up
それで僕に構ってもらえると思っているから
Baby, now that we're, now that we're, now that we're
ねぇ、僕たち今は
Right here standin' face to face
こんなに近くにいるんだよ
You already know, 'ready know, 'ready know that you won, oh
君はもう、僕を手に入れたって確信してる



I know that dress is karma (Dress is karma), perfume regret, yeah
僕は知ってるさ、君のドレスの雰囲気、後悔を募らせる香り
You got me thinking 'bout when you were mine, ooh
(You got me thinking 'bout when you were mine)
僕に君が手に入ったと思わせたいんだろ?
And now I'm all up on ya (All up on ya), what you expect? (Oh, baby)
もう僕は君に絆されてるよ、思惑どうりだろ?
But you're not coming home with me tonight (Oh, no)
でも君は今晩、僕と過ごしてくれないみたいだね


You just want attention, you don't want my heart
君は興味を持たれたいだけなんだ、僕の気持ちなんてどうでもいいのさ
Maybe you just hate the thought of me with someone new (One new)
どうせ、僕が他の人に目移りするのが気に入らないんだろう?
Yeah, you just want attention (Oh), I knew from the start (The start)
そう、君は構われたいだけだ。初めからわかっていたさ
You're just making sure I'm never gettin' over you (Over you), oh
僕を繋ぎ止めようとしているだけなんだ


What are you doin' to me?
What are you doin', huh? (What are you doin'?)
What are you doin' to me?
What are you doin', huh? (What are you doin'?)
What are you doin' to me?
What are you doin', huh? (What are you doin'?)
What are you doin' to me?
What are you doin', huh?
僕をどうしたいの?


I know that dress is karma, perfume regret
僕は知ってるさ、君のドレスの雰囲気、後悔を募らせる香り
You got me thinking 'bout when you were mine
僕に君が手に入ったと思わせたいんだろ?
And now I'm all up on ya, what you expect?
もう僕は君に絆されてるよ、思惑どうりだろ?
But you're not coming home with me tonight
でも君は今晩、僕と過ごしてくれないみたいだね


You just want attention, you don't want my heart
君は興味を持たれたいだけなんだ、僕の気持ちなんてどうでもいいのさ
Maybe you just hate the thought of me with someone new
どうせ、僕が他の人に目移りするのが気に入らないんだろう?
Yeah, you just want attention, I knew from the start
そう、君は構われたいだけだ。初めからわかっていたさ
You're just making sure I'm never gettin' over you (Over you)
僕を繋ぎ止めようとしているだけなんだ


What are you doin' to me? (Hey)
What are you doin', huh? (What are you doin', love?)
What are you doin' to me?
What are you doin', huh? (Yeah, you just want attention)
What are you doin' to me? (I knew from the start)
What are you doin', huh? (You're just making sure I'm never gettin' over you)
What are you doin' to me?
What are you doin', huh? (Oh)
僕をどうしたいんだ?


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?