見出し画像

[和訳]Part Time Lover~Nicky Youre~


I don't wanna be a part time lover or your full time friend
君の短期の恋人にも長期の友達にもなりたくないよ
Something for the summer that you just forget
夏季限定で君が忘れてしまうようなね
Baby, I just want the kind of love that lasts for life
ねぇ、僕は生涯続く恋がしたいんだ
Ooh, ooh-ooh


You know the movie
君も知ってるあの映画
Where the guy gets the girl in the end
最後には少女は男のものになるんだ
That could be you and me
君と僕だってそうなるかもよ
If I said what I thought in my head
僕がこの思いを君に伝えればね


It should be obvious to you
君はピンときてるんでしょ
Just like it is to me
僕みたいに
Do you want the real thing?
それを現実にしたい?
'Cause I don't think that I can pretend
僕はもう気づいてないふりはできないよ


I don't wanna be a part time lover or your full time friend
君の短期の恋人にも長期の友達にもなりたくないよ
Something for the summer that you just forget
夏の間だけで君が忘れてしまうようなね
Baby, I just want the kind of lovе that lasts for life
人生に残るような恋がしたいんだ
Ooh, ooh-ooh


I don't wanna be a part time lovеr in a crowded room
変えのきくような短期の恋人になんかなりたくない
Holding someone else wishing it was you
誰かの手を君のだといいなと思って引っ張った
Baby, I just want the kind of love that lasts for life
生涯続く恋がしたいんだ
Ooh, ooh-ooh


I like the way it feels
気分がいいよ
Waking up with your head on my heart (Head on my heart)
君の頭を胸元に感じる朝の目覚めるのは
All of the fireworks
どんな花火よりも
Can't you tell that we're more than a spark?
僕たちはそれ以上だよね?


It should be obvious to you
君はピンときてるんでしょ
Just like it is to me
僕みたいに
Don't take your light away
君には僕の光でいてほしい
I don't wanna be left in the dark (Dark)
暗闇に取り残されたくないんだ


I don't wanna be a part time lover or your full time friend
君の短期の恋人にも長期の友達にもなりたくないよ
Something for the summer that you just forget
夏季限定で君が忘れてしまうようなね
Baby, I just want the kind of love that lasts for life
ねぇ、僕は生涯続く恋がしたいんだ
Ooh, ooh-ooh


I don't wanna be a part time lover in a crowded room
ずっと君の唯一の存在でありたいんだ
Holding someone else wishing it was you
僕が今掴んだのが君ならいいな
Baby, I just want the kind of love that lasts for life
生涯続く恋がしたいんだ
Ooh, ooh-ooh


I want it
僕は君といたいよ
Don't, don't you want it? (Yeah)
君はそう思わない?
I want it
Don't, don't you want it too? (Baby)
I want it
Don't, don't you want it? (Yeah)
I want it
Don't, don't you want it too?
I want it
Don't, don't you want it (Don't you want it, baby?)
I want it
Don't, don't you want it too?
I want it
Don't, don't you want it?



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?