見出し画像

[和訳]My Bed~Leah Kate~


We gotta stop meetin' like this in the shadows of the night when the high starts to hit
寂しいからって会うのはやめにしなきゃ
That black leather jacket, got me like an addict
でもあなたの黒い革ジャンが目にはいると、私は衝動に駆られるの
(La-la-la-la-la) Your hand on my neck in the car
車では、私の肩に腕を回すあなた
Know you can't break my heart if it's only in the dark (Dark)
暗闇だからって、私を傷つけないで、わかってるでしょ
Actin' like a savage, you're my favorite sabotage
本当にひどい人、私の邪魔ばかりして


You keep on comin', comin' back
あなたは、結局帰ってくる

I just can't get you out of my bed
私、目を覚ませないの
You're so bad, but I just can't help myself
あなたってとっても悪い人だけど、離れられない
Say goodbye, then I do it again
さよならを告げても、またやっちゃう
I should quit, but your lips got me high as hell
やめにしなきゃ。だけど、あなたの唇で私、おかしくなっちゃって
Like
こんな風に


La-la-la, la-la-la-la-la
La-la-la, la-la-la-la-la
La-la-la, la-la-la-la-la
La-la-la, la-la-la-la-la


These sheets are calling your name
ベットシーツがあなたを呼んでる
You turned me into a fiend
私は悪魔になったの、あなたのせいで
I need your love in my veins
この血管を流れるのはあなたの愛がいい
It's your fault the mattress is holding us captive (Oh-oh-oh)
マットレスが私たちを捕らえて離さないのだってあなたのせい


You keep on comin', comin' back
あなたは、結局帰ってくる

I just can't get you out of my bed
私、目を覚ませないの
You're so bad, but I just can't help myself
あなたってとっても悪い人だけど、離れられない
Say goodbye, then I do it again
さよならを告げても、またやっちゃう
I should quit, but your lips got me high as hell
やめにしなきゃ。だけど、あなたの唇で私、おかしくなっちゃって
Like
こんな風に

La-la-la, la-la-la-la-la
La-la-la, la-la-la-la-la
La-la-la, la-la-la-la-la
La-la-la, la-la-la-la-la


I can't, I can't, I can't get you out now
もう、あなたから離れられないの
Got ya, got ya, got ya, got ya taste in my mouth
ねぇ、あなたの味がするよ
I can't, I can't, I can't get you out now
もう、病みつきなの
Don't know how to stop
どうしたら止められるかな?


You keep on comin', comin' back
あなたは、結局帰ってくる


I just can't get you out of my bed (My bed)
私、目を覚ませないの
You're so bad, but I just can't help myself (Myself)
あなたってとっても悪い人だけど、離れられない
Say goodbye, then I do it again (Again and again and again)
さよならを告げても、またやっちゃう
I should quit, but your lips got me high as hell
こんなことやめないと。なのに、あなたの唇で私、おかしくなっちゃって
Like
こんな風に


La-la-la, la-la-la-la-la
La-la-la, la-la-la-la-la
La-la-la, la-la-la-la-la
La-la-la, la-la-la-la-la


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?