見出し画像

[和訳]Daydreamin’~Ariana Grande~


You walked in
やって来たあなたを一目見てから
Caught my attention
私はあなたに釘付けだった
I've never seen
今まで会った誰よりも
A man with so much dimension
オーラがあったの


It's the way you walk, the way you talk
あなたの歩く姿も、話す姿も
The way you make me feel inside
私をこんな気持ちにさせるところも
It's in your smile, it's in your eyes
あなたの笑顔も、あなたの瞳の中も
I don't wanna wait for tonight
あぁ、夜まで待てないわ


So I'm daydreamin'
だから、私空想してるの
With my chin in the palm of my hands
頬杖をつきながら
About you, you
考えるのは、あなたとあなたと
And only you
あなたのことばかり
Got me daydreamin'
想像しちゃうの
With my chin in the palm of my hands
頬杖をつきながら
About you, you
考えるのは、あなたとあなたと
And only you
あなたのことばかり


Fo—For you (Oh, oh, oh)
For you (Oh, oh, oh)
For you (Oh, oh, oh)
For you (Oh, oh)


Now I can't wait
もう待ってられない
To hold you in my arms
あなたをこの腕で抱きしめたい
I know I was made for you
私きっと、あなたの為に生まれて来たんだわ
I'm in love with all your charm
あなたの全てに恋してるの


It's the way you walk, the way you talk
歩く姿も、話す姿も
The way you make me feel inside
好きにさせ方も
It's in your smile, it's in your eyes
笑顔も、その瞳に映るものも
I don't wanna wait for tonight
ねぇ、夜まで待ってられないよ


So I'm daydreamin'
だから、空想しているの
With my chin in the palm of my hands
頬杖をつきながら
About you, you
考えるのは、あなたとあなたと
And only you
あなたのことばかり
Got me daydreamin'
私、想像しちゃうの
With my chin in the palm of my hands
頬杖をつきながら
About you, you
考えるのは、あなたとあなたと
And only you
あなたのことばかり


Oh, I want ya
あなたが欲しいの
Got to have ya
私のものにしてしまいたい
And I need you
あなたが必要なの
Like I've never had lovin' before
こんなに愛したのは初めて
Oh, I want ya
あなたが欲しい
Ooh, I need you
私には必要なの
Got to have ya
自分のものにしてしまってもいいかな
Like I've never had lovin' before
こんな気持ち初めてなの


So I'm daydreamin'
だから、空想しているの
With my chin in the palm of my hands
頬杖をつきながら
About you, you
考えるのは、あなたとあなたと
And only you
あなたのことばかり
Got me daydreamin'
私、想像しちゃうの
With my chin in the palm of my hands
頬杖をつきながら
About you, you
考えるのは、あなたとあなたと
And only you
あなたのことばかり


Fo—For you (Oh, oh, oh)
For you (Oh, oh, oh)
For you (Oh, oh, oh)
For you (Oh, oh)


He was a man's man and a ladies man
彼は男の中の男で、さらに女にもモテる男だった
Eighteen, nineteen, I began to become more serious about things in life
18歳、19歳、どんどん本気になった
Oh, I think when I was standing on that stoop and I looked at him, yeah,
そうだ、バス停で待っているときに、彼を見かけたの
I was eleven years old
その時の私は11歳。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?