見出し画像

[和訳]Never Not~Lauv~


We were so beautiful
僕たちはとても美しかった
We were so tragic
僕たちはとても悲劇的だった
No other magic could ever compare
他のどんな魔法も、今はまだ及ばないよ
Lost myself, seventeen
17歳で自分を見失った
Then you came, found me
そんな時に君は訪れて、僕を見つけてくれた
No other magic could ever compare
他のどんな魔法も、今はまだ叶わないよ


There's a room
僕の心には
In my heart with the memories we made
君との思い出が飾ってある部屋があって
Took 'em down but they're still in their frames
外してしまえ、と思ったけど今でもフレームに入れて飾ってあるんだ
There's no way I could ever forget, mmm
忘れたりできないよ


For as long as I live and as long as I love
僕が生きる間、僕が愛する間
I will never not think about you
君のことを考えないことはないよ
You, mmm
I will never not think about you
君のことを考えないことはないよ
From the moment I loved, I knew you were the one
君を愛したその瞬間から、君を運命だと思ったよ
And no matter what I-I do, ooh, mmm
どう足掻いたって
I will never not think about you
君のことを忘れられることはないよ


What we had only comes
人生で一度だけ
Once in a lifetime
僕たちが手に入れたそれは
For the rest of mine, always compare
僕の他の残りと、いつも比べてしまうよ

To the room
僕の心には
In my heart with the memories we made
君との思い出が飾ってある部屋があって
Nights on fifth, inbetween B and A
5番目の夜、BとAの間
There's no way I could ever forget, mmm
忘れたりなんてできないよ


For as long as I live and as long as I love
僕が生きる間、僕が愛する間
I will never not think about you
君のことを考えないことはないよ
You, mmm
I will never not think about you
君のことを考えないことはないよ
From the moment I loved, I knew you were the one
君を愛したその瞬間から、君だと思ったんだ
And no matter what I-I do, ooh, mmm
もうどうしようもないんだ
I will never not think about you
君のことを忘れられることはないよ


Didn't we have fun?
僕たち楽しかったね
Didn't we have fun, looking back?
僕たち輝いていたね、振り返ってみる?
Didn't we have fun?
Didn't we have fun?
Didn't we have fun?
僕たち楽しかったね
Didn't we have fun, looking back?
僕たち輝いていたね、もう一度見てみる?
Didn't we have fun?
Didn't we have fun?


We were so beautiful
僕たちはとても美しかった
We were so tragic
僕たちはとても悲劇的だった
No other magic could ever compare
他のどんな魔法も、今はまだ及ばないよ


今日のひとこと
ふりかえった時はいつもいい思い出ばかり

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?