見出し画像

[翻訳]Lose My Breath(Feat.Charlie Puth)~Stray Kids~


'Cause when our eyes lock, it's like my heart stops
だって目が合うたび、僕の心臓が止まってしまいそうだから

It only took me a moment
一瞬あれば十分さ
And now I'm imprisoned to your touch (Woah)
触れた君の指先、僕はもう支配された
I don't know where it's going now
どうなるかなんてわからない
But I know I need your love
だけど、君の愛が欲しいのは確かなんだ


Now, I'll always be here, I won't ever run
いつもここにいるから。逃げたりなんかしない
'Cause you took the air right out of my lungs
君の前では、僕の肺さえも自由が利かないんだ


Ah, I lose my breath when you're walkin' in
あぁ、息もできないよ。君が近づくたび
'Cause when our eyes lock, it's like my heart stops
だって目が合うと、僕の心臓が止まってしまいそうだから
Ah, I lose my breath when you're walkin' in
あぁ、君がこっちにくると、息もできないよ
You make my knees drop, it's like I'm in shock
僕を跪かせるほどの、大きな衝撃さ


Now, all I think about is how
今僕の頭に浮かぶことは
My world turned upside down
どうして僕の世界はこうも忙しいのかってことばかり
Ah, I lose my breath when you're walkin' in
あぁ、君が来ると、息ができなくなっちゃうよ
'Cause when our eyes lock, it's like my heart stops
僕らの目があった時、心臓が止まったように感じるんだ


Right now, I feel like dying and I'm lying
ちょうど、死にたい気分でタイルの上に寝そべっている
On the tilings when you walk in the room
凍えた部屋に入ってくる君
Freezing but you're steaming
君の熱をより感じるね
Yeah, you catch my breath every time you make a move
君が少し動くたび、僕の呼吸さえ支配されてしまうよ
Can you be a part of my life?
僕の人生になってくれる?
Girl, I need you right by my side
ねぇ、僕のそばに君が必要なんだ
When I look at your eyes
君の瞳を見るたび
I'm out of breath (I'm out of breath)
息が切れてしまうよ

Now, I'll always be here, I won't ever run
いつもここにいるから。逃げたりなんかしない
'Cause you took the air right out of my lungs
君の前では、僕の肺さえも自由が利かないんだ

Ah, I lose my breath when you're walkin' in
あぁ、息もできないよ。君が近づくたび
'Cause when our eyes lock, it's like my heart stops
だって目が合うと、僕の心臓が止まってしまいそうだから
Ah, I lose my breath when you're walkin' in
あぁ、君がこっちにくると、息もできないよ
You make my knees drop, it's like I'm in shock
僕を跪かせるほどの、大きな衝撃さ


Now, all I think about is how
今僕の頭に浮かぶことは
My world turned upside down
どうして僕の世界はこうも忙しいのかってことばかり
Ah, I lose my breath when you're walkin' in
あぁ、君が来ると、息ができなくなっちゃうよ
'Cause when our eyes lock, it's like my heart stops
僕らの目があった時、心臓が止まったように感じるんだ

Oh, I feel like there's something comin' over me
僕を中から襲う奴が
I feel like there's something comin' over me
どんどん僕を支配するのがわかるんだ
Oh, I feel like there's something comin' over me
どんどん僕を支配するのがわかるんだ
Over me, over me
僕は煽られて、乗っ取られる。
Your lips on my lips make me lose my, ah, ah
君の唇と僕の唇が触れるたび、失って
Baby, keep 'em there 'til there's no air in my chest
僕の胸から空気がなくなるまで続けて
I lose my breath
息ができなくなるまで


Ah, I lose my breath when you're walkin' in
あぁ、息もできないよ。君が近づくたび
'Cause when our eyes lock, it's like my heart stops (No)
だって目が合うと、僕の心臓が止まってしまいそうだから
Ah, I lose my breath (Oh, oh) when you're walkin' in (Forget it)
あぁ、君がこっちにくると、息もできないよ
You make my knees drop, it's like I'm in shock (Oh, no)
僕を跪かせるほどの、大きな衝撃さ


Now, all I think about is how
今僕の頭に浮かぶことは
My world turned upside down (I lose my breath)
どうして僕の世界はこうも忙しいのかってことばかり
Ah, I lose my breath (When you're walkin' in) when you're walkin' in ('Cause when our eyes lock)
あぁ、君が来ると、息ができなくなっちゃうよ
'Cause when our eyes lock (It's like my heart stops), it's like my heart stops
僕らの目があった時、心臓が止まったように感じるんだ


Ooh
Baby, I lose my, lose my breath, yeah
君のせいで息もできないよ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?