見出し画像

[和訳]Love Somebody〜LAUV〜

Why do I do this?
僕は何をしているんだろう?
Pick you up and put you down
And put you through this
君を僕のものにしておいて、このザマさ

Started off as a good thing, a sure thing
良いことを、確かなことを始めたんだ
You held back, but I knew
君は隠しているけど、僕は知っているよ
In the moment our lips touched
僕らの唇が触れる瞬間
The rush sent us straight to the Moon
快感が僕らを月まで連れ去った
I should've known that we'd be coming down
また落ちてくることもわかっていたはずだ
Right to the bottom where we are now, mmm
地表は僕たちの目の前だ
Started off as a good thing, a sure thing
正しいことを始めたんだ
What the hell did I do? Yeah
いったい僕は何をしてしまったんだろう?

Every time I think I love somebody
いつも、恋に焦がれている
Always find a way to fall in all the way
いつだって全部捨ててしまえる
I don't ever wanna hurt nobody
誰のことも傷つけたくない
I don't wanna be the one to say
こんなこと言いたくないんだ
That we gotta have a conversation
”僕たち話し合おう”
I don't wanna watch the tears run down your face
君の頬を伝う涙、そんなの見たくないんだ
No, I heard you, and I, I'm sorry
違うんだ、僕は君を傷つけた、ごめん
All I wanted was to love somebody
僕はただ誰かを愛したい

Why do I do this?
僕は何をしているんだろう?
Pick you up and put you down
And put you through this
君を僕のものにしておいて、このザマさ

Started off as a good thing, a sure thing
正しいと思って、よくなると思って始めたんだ
You held back, but I knew
君は隠してるつもりだけど、僕は分かってるよ
In the moment our lips touched
唇が触れあったその時
The rush sent us straight to the Moon
快感が僕らを月まで連れてった
I should've known that we'd be coming down
落下していくのはわかっていたはずだ
Right to the bottom where we are now, mmm
もう地面はすぐそこだ
Started off as a good thing, a sure thing
こんなはずじゃなかったんだ
What the hell did I do? Yeah
僕は何をしてしまったんだろう?

Every time I think I love somebody
いつも恋に焦がれているのに
Always find a way to fall in all the way
いつも全部台無しにしてしまう
I don't ever wanna hurt nobody
誰も傷つけたくない
I don't wanna be the one to say
That we gotta have a conversation
”僕たち話し合おうか”
そんなことも言いたくない

I don't wanna watch the tears run down your face
見たくないんだ、頬を伝う君の涙も
No, I heard you, and I, I'm sorry
いいや、僕が君を傷つけた、ごめんね
All I wanted was to love somebody
ただ、誰かを愛したいだけなのに

Why do I do this?
僕は何をしているんだろう?
Pick you up and put you down
And put you through this
君を僕のものにしておいて、このザマさ
And why do I do this?
Pick you up and put you down
And put you through this

Every time I think I love somebody (and why do I do this?)
いつも恋に焦がれているのに
Always find a way to fall in all the way (pick you up and put you down)
いつも全部台無しにしてしまう
I don't wanna hurt nobody (and put you through this)
誰も傷つけたくない
I don't wanna be the one to say
That we gotta have a conversation
”僕たち話し合おうか”
そんなことも言いたくない

I don't wanna watch the tears run down your face
見たくないんだ、頬を伝う君の涙も
No, I heard you, and I, I'm sorry
いいや、僕が君を傷つけた、ごめんね
All I wanted was to love somebody
ただ、誰かを愛したいだけなのに

今日のひとこと
終わる時なんて、そんなもんだよね

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?