Clean Bandit - Symphony (feat. Zara Larsson) [Official Video]

I've been hearing symphonies
僕はシンフォニーを聞いていた

Before all I heard was silence
それまでは静寂しか聞こえなかった

A rhapsody for you and me
あなたと僕のためのラプソディー

And every melody is timeless
全てのメロディーは永遠で

Life was stringing me along
命は僕を独りしばりつけていた

Then you came and you cut me loose
そんな時、あなたが来て僕を解放した

Was solo singing on my own
一人で歌っていた自分自身で

Now I can't find the key without you
今では僕はあなた無しではキーを見つけられない。

And now your song is on repeat
今あなたの歌は繰り返されている

And I'm dancin' on to your heartbeat
そして僕はあなたの心臓のリズムで踊っている

And when you're gone, I feel incomplete
あなたがいなくなると、僕は不完全に感じるんだ

So if you want the truth
だから、もし真実が欲しいのなら

I just wanna be part of your symphony
僕はただあなたのシンフォニーの一部になりたい

Will you hold me tight and not let go?
あなたはきつく抱きしめて離さないでいてくれますか?

Symphony
シンフォニー

Like a love song on the radio
ラジオのラブソングのよう

Will you hold me tight and not let go?
あなたはきつく抱きしめて離さないでいてくれますか?

I'm sorry if it's all too much
もし多すぎるならごめんね

And every day you're here, I'm healing
毎日あなたはここにいて、僕は癒されている

And I was runnin' out of luck
僕は運を使い果たしているんだ

I never thought I'd find this feeling
僕がこんな感情を見つけられるなんて思いもしなかった

'Cause I've been hearing symphonies
なぜなら僕はシンフォニーを聞いているんだ

Before all I heard was silence
それまでは静寂しか聞こえなかった

A rhapsody for you and me
あなたと僕のためのラプソディー

(A rhapsody for you and me)
(あなたと僕のためのラプソディー)

And every melody is timeless
全てのメロディーは永遠だ

And now your song is on repeat
今あなたの歌は繰り返されている

And I'm dancin' on to your heartbeat
そして僕はあなたの心臓のリズムで踊っている

And when you're gone, I feel incomplete
あなたがいなくなると、僕は不完全に感じるんだ

So if you want the truth
だから、もし真実が欲しいのなら

I just wanna be part of your symphony
僕はただあなたのシンフォニーの一部になりたい

Will you hold me tight and not let go?
あなたはきつく抱きしめて離さないでいてくれますか?

Symphony
シンフォニー

Like a love song on the radio
ラジオのラブソングのよう

Will you hold me tight and not let go?
あなたはきつく抱きしめて離さないでいてくれますか?


Ah Ah Ah Ah Ah Ah

Ah Ah Ah

Ah Ah Ah Ah Ah Ah

Ah Ah Ah


And now your song is on repeat
今あなたの歌は繰り返されている

And I'm dancin' on to your heartbeat
そして僕はあなたの心臓のリズムで踊っている

And when you're gone, I feel incomplete
あなたがいなくなると、僕は不完全に感じるんだ

So if you want the truth
だから、もし真実が欲しいのなら

I just wanna be part of your symphony
僕はただあなたのシンフォニーの一部になりたい

Will you hold me tight and not let go?
あなたはきつく抱きしめて離さないでいてくれますか?

Symphony
シンフォニー

Like a love song on the radio
ラジオのラブソングのよう

Symphony
シンフォニー

Will you hold me tight and not let go?
あなたはきつく抱きしめて離さないでいてくれますか?

Symphony
シンフォニー

Like a love song on the radio
ラジオのラブソングのよう

Will you hold me tight and not let go?
あなたはきつく抱きしめて離さないでいてくれますか?

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?