見出し画像

Falling in Love with the True Love

Hi. I'm Yuyu, and I'm looking forward to sharing with you about my life and how God's been revealing me- teaching me- more about Him. I've known about Jesus and His story for my whole life, but it is not until recently that, by His amazing grace and mercy, I've realized that I can FALL IN LOVE with Him. The process that led to this realization was a long and winding road, but I can confidently say today that throughout this whole process, He has never left my side and will never leave me... ever. With this truth, I'd like to begin this journey of sharing. My prayer is that the Holy Spirit could strengthen and encourage you through these words. 

こんにちは、ゆーゆーです。これからこの場を用いて私の人生について、そして神様がご自身について私に教えてくれていることを共有できたらいいなと思います。私は幼い頃からイエス様のお話を知っていたけど、ホントに最近までイエス様とフォーリンラブできるなんて思ってもいませんでした(笑)。このことに気づくまでは長い長い道のりでしたが、神様は一度も私を見放さず、これからもずっと私を愛し続けてくれちゃいます。この真実をもとに、私の日常生活で気づいた・考えさせられた・学んだことをみなさんと共有できたらなと思います。この文章を読んでくださる一人ひとりを神様が励まして、強めてくださることを祈りつつ、綴って行きまーす!


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?