見出し画像

Sinatra Drive Breakdown - Yo La Tengo

白い静寂を見る 石や木を見る
あなたから遠く離れたここに座っている
取り戻されて また失うのを見る
あなたの眼差しを あなたの愛を

私たちみんなが壊れるまで 
私たちみんなが壊れるまで

腕が振り払われるのを見る ひとりの夜を見る
雲一つない空を垣間見る
欲しかった時間が 取り戻されてまた失われるのを見る
あなたの眼差しを あなたの愛を

私たちみんなが壊れるまで 
私たちみんなが壊れるまで

より長い円を その歩みを見る
故郷への想いを見る
何も見えない それがまた揺れるのを見る
あなたの眼差しが あなたの愛が

私たちみんなが壊れるまで 
私たちみんなが壊れるまで

あなたが見ているものが見える 冬がまだ続くのが見える
どう終わるのか はっきりと見える
月が昇るのを見る 太陽が沈むのを見る
あなたから遠いところで

私たちみんなが壊れるまで 
私たちみんなが壊れるまで
私たちみんな壊れて崩れるまで


I see white silence,I see stones and trees
I sit here far from you
I see something regained and lost again
Your eyes,your love

Until we all break,until we all break

I see my arms flail,I see the night alone
I see brief glimpses of clear sky
I see times I wanted,regained and lost again
Your eyes,your love

Until we all break,until we all break

I see longer circles,I see the steps take
I see the thought of home
I see nothing,I see it swinging too
Your eyes,your love

Until we all break,until we all break

I see what you see,I see winter  still
I see clearly how it ends
I see the moon rise as the sun descends
So far from you

Until we all break,until we all break
Until we all break down


・『This Stupid World』に収録


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?