口の中に入れたらダメな物

抜きたてのコンセントの先っちょ。挿すところ。
コンセントは口に入れようと思ったら大体取り上げられてたんです。成功したのは初トライと最後の一回。
その最後の一回のお話。
ハイハイができるようになってた時、掃除機の後ろをついて回るのが好きでした。ホコリ臭いあったかい風が出てくるのが面白くて。
お母さんはそれするなって言ってたんですけど途中から諦めてました。そりゃ掃除したいのについて来るの引き離せないですよね笑。
で、掃除終わってお母さんがコンセント抜いて、ちょうど目の前にコンセントがあったからチャンス!と思って口に入れたんです。
そしたらプチ感電しました笑。
鉄の部分が熱痛酸っぱかった笑。最初口にしたやつは冷たくて味がなかったんですけど。その後コンセントはもう口にしませんでした笑。

Don’t try to put in your mouth
A plug. Electric plug. Just after unplugged.
I always tried but my mom didn’t allowed me to put them in my mouth, so only twice I could, the first time and the last time.
It’s about the last time I made it. 
I liked to follow a vacuum when my mom cleaning rooms. It discharges warm air which smells like dust from its behind, and it was interesting to me.
Mom didn’t like me following it but it shouldn’t be easy to stop me coz she was cleaning. 
when she finished cleaning, she unplugged and left it in front of me. I was like “yes!!” And I put it in my mouth.
I got a little electric shock. lol. it was a bit painfull and sour. It didn’t taste like it at first time. And I stopped to put plugs in my mouth.


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?