Halloween Party

Nov 1, 2013
I caught a cold this week. I took some household medicine, but I'm still not well. So I went to the hospital. I will get better.
By the way, yesterday was Halloween. I went to a Halloween party last weekend, and I wore a witch costume. We had lots of games and sang many songs. I watched a ghost movie at home. That was not scary because it was for kids. The title was Casper. That's an old movie. 

私は今週風邪をひきました。
常備薬を飲んだけど、良くなりません。
だから私は病院に行きました。これできっと良くなるでしょう。ところで、昨日はハロウィーンでした。
私は先週末にハロウィーンパーティーに行きました。そして、私は魔女の服を着ました。
私達はたくさんのゲームをしたり、歌を歌ったりしました。
家でお化けの映画をみました。
それはちっとも怖くなかった。子供用のものだったから。
映画のタイトルはキャスパー。とても古い映画。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?