Spanish

Mar 3, 2014
I don't have a Spanish reference book.
I have the text for a radio program.
That's all. Usually, I use a Spanish dictionary on my laptop.
I am learning from Lang-8 friends. I've taken breaks many times on the way.
I didn't know whether to study Spanish seriously.
But I felt Spanish began to feel familiar to me when I started salsa dancing last November. Now I want to buy some Spanish reference books. The snow is melting and spring is coming soon. My feelings are dancing.

私はスペイン語の参考書を持っていません。
ラジオの為のテキストを1冊持ってます。それだけです。
普段、ノート・パソコンのスペイン語の辞書を使っています。Lang-8の友達から習っています。
私は最初、真剣にスペイン語を勉強するかどうかわかりませんでした。私は途中で何度も休んだ。
昨年の11月からサルサダンスを始めて、私はスペイン語を身近に感じるようになりました。
今、私はスペイン語の参考書を買いたいです。
雪が溶けてもうすぐ春が来ます。
私の気持ちは踊っています。は、私はスペイン語の参考書を持っていません。
ラジオの為のテキストを1冊持ってます。それだけです。
普段、ノート・パソコンのスペイン語の辞書を使っています。Lang-8の友達から習っています。
私は最初、真剣にスペイン語を勉強するかどうかわかりませんでした。
私は途中で何度も休んだ。
昨年の11月からサルサダンスを始めて、私はスペイン語を身近に感じるようになりました。
今、私はスペイン語の参考書を買いたいです。
雪が溶けてもうすぐ春が来ます。
私の気持ちは踊っています。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?