見出し画像

230415 カルビー、湖池屋、フラ印

ポテチ
アレは止められません
ステーキのあと
デザートのあと
食べちゃいますよねぇ

特に甘いモノの後のソレは
大変な魅力で
絶対にやっちゃダメです

今日は勧められて
湖池屋の

食べました
結論から言うと
スッゲ〜濃いです
若干胸焼けしてます
正直
僕には遅すぎた商品かも
何というか
エスカレートの果てに有るモノ
そんな印象でした

僕はヤッパリ
うすしお
とか
のり塩
行っちゃっても
サワークリーム&オニオン
がイイ処かな
プリングルズだと
ちょいオーバーラン気味です

それと
叶うなら
芋の厚さは
ある程度ほしいです

結論
ポテチの素晴らしさは
サクサクとした
あの食感ではなかろうか
と想っています


230415 Calbee, KOIKEYA, Hula's

Potato Chips
I can't stop eating them.
After steak, after dessert...
I can't stop eating them!

Especially after something sweet.
It's very tempting and you should never do it!

Today, I had some of KOIKEYA's dessert recommended to me.

I had it!
To sum it up, it's very rich!
I have a little heartburn!
To be honest, it's probably too late for me!
It's like the end of an escalation.
That was my impression!

I don't know about you, but I'm not a fan of
Lightly salted or seaweed salt
Sour cream and onion would be good.
Pringles is a little too much.
And if possible, I'd like the potato to be thicker to some extent.
Conclusion: The great thing about potato chips is that they are crispy.
I think the great thing about potato chips is their crispy texture.

by DeepL


ここから先は

389字
この記事のみ ¥ 200

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?