見出し画像

おはようの会話

Good afternoon🌞

There is no one who can say "good morning." to me right now.
The reasen why is because I'm living on my own.

Then I started Live streaming on voice apps for the first time in this morning.

That is only live streaming for saying "hello!".

I wanted to get a place for conversation of saying "hello!" for feel free, because I think there is someone who want to same things.

But I take a rest for a while in order to be so nervous my heart is beating so fast after the live streaming. :D

Sometime I want do it again.

That is all for today.
Thank you for reading😌🫧


こんにちは🌞

私は、ひとり暮らしなので、
朝起きると「おはよう」を言う相手がいません。


なので、今朝、初めて
音声アプリでLIVE配信をしてみました。


それは、「おはよう」の言うだけのLIVE配信です。

ひとり暮らしで、同じような人も居るかと思い、
気軽に「おはよう」の会話が出来る場所が欲しいと思いました。


でも、LIVE配信は緊張して、
その後、心臓がばくばくしていたので、
しばらくお休みします。笑


いつかまた、やりたいです。

今回は以上です。
読んでいただき、ありがとうございました😌🫧

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?