見出し画像

Miracles -WayV-

Intro
Hey 
OK
Bring it closer
近づけて
Come closer
もっとこっちに来て

Hook
I believe in miracles
僕は奇跡を信じている
Energy like that
未知のエネルギー
Something more than physical
森羅万象をも飛び越えた
So gimme that 
僕に頂戴
We can just grow that, grow that
僕らで育んでいこう
We ain't gotta hold back, hold back, girl
躊躇う必要はないよ
I believe in miracles
僕は奇跡を信じている

Verse 1
It’s a dream,but everybody call it life(Call it life)
みんなが人生って呼ぶ これこそが夢
Love to watch all the stars when they align(Yeah that’s right)
僕は綺麗に並んだ星たちを眺めるのが好きなんだ
Come alive, I don’t ever take a night off
よもすがら 命を感じている
I can see it even when I shut my eyes
瞳を閉じても光が見える
Okay, now
今だってそうさ
Blinded to the revelation(I see you)
君は明らかな事実にまだ気づけていない (君を見つめている)
Universal conversations(I need you)
言葉はなくとも 分かり合えるだろ (君を求めている)
This revolution, it’s so divine
これは神聖な革命
Feel a shift in the body, in the soul and the mind, yeah
魂と心の中で変わりゆく体を感じて
I don’t believe in time
僕は時間を信じていない
Tell ‘em the reason why
なぜならそれは
Resonance and empathy Infinite in design
共鳴と共感は果てなく続くからさ
Empathizing with people 
誰かと共感している
Don't care what differrence, we equal
何が違うかなんて気にしなくていい 僕らはみんな平等なんだ
We come together when the record hit the needle
音楽が流れ出したら僕らは一つになる
Oh, yah, yah

Verse 2
No, it ain’t hard
難しいことじゃない
We don’t gotta fight back
僕らの気持ちに素直になればいいんだ
Listen to the stars, yeah
星々の声に耳を傾ければ
We on the right track
道を間違えたりはしないから
Going all night, all night(Let’s go)
一晩中 進んでいこう
You know that we onto something(Hey, Hey)
僕らが繋がっていること 君はもう気づいているでしょ

Hook
I believe in miracles (Aye, aye)
僕は奇跡を信じている
Energy like that (Yeah)
不思議なエネルギー
Something more than physical(I wanna feel that)
科学では説明のつかない力
So gimme that
それを頂戴
We can just grow that,grow that
大人になっていく僕ら
We ain’t gotta hold back,hold back, girl
躊躇う必要はない
I believe in miracles
僕は奇跡を信じている
You got me sayin’
君が言わせたんだよ
Oh, oh (That’s right)
Oh, oh, oh (You got me saying)
(Give me that)Oh, oh, oh, oh,oh

Verse 1
I said liberate your conscious
「君の良心を解放しな」って僕は言ったね
The world shifting lately
世界は変わりつつある
Feel it in the Cosmo All that love and maybe
僕らは全ての愛をKOSMOで感じるだろう
Transcend the ego, look
エゴを超えたら、ほら見てよ
We got it all
僕らは手に入れた
No stress when we breathe in, I-I-I-I
何にも縛られ歌ことなく生きるんだ
Re-awake the feeling it's true
再び始めるこの感覚は本物
Human nature innovator if you feeling it too
有象無象に君もそれを感じたのなら
Really i just wanna reach tryna  feel alive 
僕はただ生きている実感を得たいんだ
All the love and the peace
全ての愛と平和を
That I feel tonight
全ての愛と平和を 今宵僕は感じるんだ
Yeah that's right

Verse 2
Turn out the lights and glow
灯りを消せば 身も心も火照る
Out in the wild alone
たった1人で生きていくなんて
Can’t be by yourself
君はできやしないだろう
Let’s connect and fly
一緒に繋がって 飛び立とう
Dreams can take you far
夢は君をどこまでも連れていってくれる
Find out who you really are
本当の君を見つけ出して
I’m in the orbit, let it take me
夢の軌道に乗って、君の元へ向かおう
And it’s more than physical
自然の摂理なんて 僕らはとうに超えているんだ

Hook
I believe in miracles(Baby,I believe in miracles)
奇跡を信じている
Energy like that
未知のエネルギー
Something more than physical
精神で結びつきたいんだ
So gimme that
We can just grow that,grow that
僕らは大人になっていくところ
We ain’t gotta hold back,hold back, girl
躊躇う必要はない
I believe in miracles (Aye, aye)
奇跡を信じている
Girl, you got me saying
君が僕に言わせたんだよ
Oh, oh (Don’t stop)
Oh, oh, oh(Girl you got me saying)
Oh, oh(Aye, aye)
Oh, oh, oh(Give me that)

Hook
Oh, na-na
We don’t like long distance something been missing
離れ離れだと恋しさばかり募ってしまうから辛いけれど
Oh, na-na
If you near or you far it don’t matter where you are now I’m there (Oh, near)
君近くにいても遠くにいても僕はここにいるから大した問題じゃない
Oh, na-na
Yeah,I found the truth, I think you found it too  Yeah, we found
僕は真実を見つけたよ 君もそうでしょ?
Oh, na-na
Baby,  I believe in Miracles
僕は奇跡信じているから


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?