見出し画像

【つの訳】Hail The Apocalypse/Avatar

ドーモ、三宅つのです。例のコーナーの第二回です。詳しくは下の記事をご覧下さい。つのはバンドがどうとか音楽性がどうだとかには言及しません。気に入った曲を取り上げ、つのなりに訳してみるだけです。そして、つのがかつてその音楽の動画を貼った記事をラストで紹介します。これで金銭を稼ぐことはしません。著作権侵害と版権元に言われたらやめます。

◆歌◆

◆歌◆

Hail The Apocalypse/終末バンザイ!

(前奏)

There's a storm heading our way All that's been will be gone
All your cities will sink into the ocean
You run away like cattle But you cannot flee the battle
Wipe your ass, it's time to put on your war paint

俺たちの道の前を行く嵐がある 全てが消え去っちまった
お前の全ての都市は大海に沈むだろう
お前は牛みたいに逃げる だが戦いからは逃げられない
ケツを拭きな、戦化粧をする時だ

Throw the spear Let your hatred fly Throw the spear Let your hatred fly
The desert is my prophet As our lives end by the minute
Stand up straight and fucking put on your war paint

槍を投げろ、お前の憎しみを飛ばせ 槍を投げろ、お前の憎しみを飛ばせ
砂漠が俺の預言者 俺たちの生はすぐ終わる
まっすぐ立て、くそったれ、戦化粧しろ

(間奏)

Time to die Hammer high Name your price And kneel
Hail the apocalypse All flesh is equal when burnt
We are forgiven Forgive us, we never shall learn
Get down Hail the apocalypse

死ぬ時だ、ハンマーを高く掲げろ お前の値打ちを決めろ、ひざまずけ
終末バンザイ! 全ての肉体が等しく燃える時だ
俺たちは許されてる 俺たちを許せ、俺たちは決して学ばないぜ
降りて来い 終末バンザイ!

(間奏)

Once you built Now you run away The world is coming down
Leave your mark upon the graves of your stillborn
Just wrap it up in plastic
Isn't killing things fantastic?
Fuck your greed Come on and put on your war paint

一度は立って、今は逃げる 世界は堕落している
お前の死産児の墓に印を刻め
しっかりプラスチックで包んでな
素晴らしいことを殺してるんじゃないか?
お前の欲望をファックしろ 来い、そして戦化粧しろ

Die Hammer high Name your price And kneel
Hail the apocalypse All flesh is equal when burnt
We are forgiven Forgive us, we never shall learn
Get down Hail the apocalypse

死ね、ハンマーを高く掲げろ お前の値打ちを決めろ、ひざまずけ
終末バンザイ! 全ての肉体が等しく燃える時だ
俺たちは許されてる 俺たちを許せ、俺たちは決して学ばないぜ
降りて来い 終末バンザイ!

(間奏)

All the lords I've sworn to obey All the lords I've sworn to obey
I take it back

俺が服従を誓った全ての主人たち 俺が服従を誓った全ての主人たち
俺はそれを取り戻す

(間奏)

All the lords I've sworn to obey All the lords I've sworn to obey
I take it back

俺が服従を誓った全ての主人たち 俺が服従を誓った全ての主人たち
俺はそれを取り戻す

Hail the apocalypse All flesh is equal when burnt
We are forgiven Forgive us, we never shall learn
Get down Hail the apocalypse

終末バンザイ! 全ての肉体が等しく燃える時だ
俺たちは許されてる 俺たちを許せ、俺たちは決して学ばないぜ
降りて来い 終末バンザイ!

【以上です】

つのにサポートすると、あなたには非常な幸福が舞い込みます。数種類のリアクションコメントも表示されます。