元気いっぱいの同僚と...気が遠くなるわたし...

画像1 働いたじむしつはジムのようです。人々が一生懸命に進んでいましたが、私はもう疲れ果てました。The office I used to work in was like a gym, everyone was pushing forward, while I was already exhausted.我曾经工作的办公室就像个健身馆,每个人都在奋勇向前,而我早已疲惫不堪。
画像2 退職した後、修士試験を受けるために作品集を準備しました。疲れましたが、楽しかったです。After retiring, I prepared the portfolio to receive the master's examination. Although it was tired but i'm so happy. 辞职后我在准备修士考试的作品集,虽然累得要死但是很开心。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?