見出し画像

Alina Baraz - To me




It's been a while since you heard from me
私が連絡してからしばらく経った

I stay alone
私は独りぼっち

protect my energies
自分の内面を守りながら

Found a little love
小さな恋を見つけたけど

lost my sanity
正気を失ってしまったの

(Can we do it over?)
もう一度やり直せる?

And then one day it just came to me
そしてある日 私のところにやってきたの

(Can we do it over?)
またやり直せる?


I'm not asking for too much
私は多くを望んでるわけじゃない

I'm asking the wrong motherfucker
ただ聞く相手を間違えているのね

Just 'cause we're in love
私達が恋に落ちたからって

Doesn't mean that we're right for each other
お互いに正しいとは限らない

Can't keep makin' a home out of you
あなたじゃないと未来を築けないわけじゃない

Just 'cause you're asking me to
あなたが私に望んだからって

I'm not asking for too much
私は多くを望んでいないわ

(Can we do it over?)
もう一度やり直せる?



Here's to
これは

Good people, good nights
良き人のため 良き夜のため

Good highs, good health
良き喜びのため 良き健康のため

Some tears, some stress
いくつかの涙に いくつかのストレスに

But I count my blessings
私は自分の呼吸を整えるので精一杯


Here's to
これは

Good music, great sex
良き音楽のため 良きセックスのため

Little time to feel alive
生きてると感じるわずかな時間のため

Little time to get it right
これで大丈夫と思える ほんのわずかな時間のため




Back to, to another place in time
あの場所へ戻ろう 時間を遡って

Where I give myself the chance to find
自分自身を見つける機会のある場所へ

What it is, what it is that I like
それは何だろう 私の好きなもの

I'm just tryna grow, keep an open mind
私は輝きたい 心を開いて

Go ahead, do your thing, take your time
どうぞやりたい事をして 時間がかかってもいい

Tell me what it is, what it is that you find
教えて あなたは何を見つけたの

Not asking for too much
私は多くを望んでいない

I'm asking the wrong motherfucker
ただ聞く相手を間違えているのね




So here's to
これは

Good people, good nights
良き人のため 良き夜のため

Good highs, good health
良き喜びのため よき健康のため

Some tears, some stress
いくつかの涙に、いくつかのストレスに

But I count my blessings
私は自分の呼吸を整えるので精一杯



Here's to
これは

Good music, great sex
良き音楽のため 良きセックスのため

Little time to feel alive
生きてると感じる わずかな時間のため

Little time to get it right
これで大丈夫と思える ほんのわずかな時間のため




When it comes to you I lose my control
あなたの事となると私は自分を抑えられない

You move like the water half-time
あなたは水みたいに動くから

And every time I leave,
そして私が離れる度に

I lose more than I know
私は私が知っている以上に失うの

(Can we do it over? )
もう一度やり直せる?

(Can we do it over? )
またやり直せないかな?




Let me talk my shit
くだらないことを話させて

Let me talk my shit and go
くだらないことを話したら もう行くから

Let me talk my shit
くだらないことを話させて

Then I'll go
そしたら出て行くから

Let me go
もう行くから

Let me go
行かせて