【Lyric】Innocence from "The Art of Tokage"

Winter falls,I'm recalling you held my hand
Summer ends,I'm seeking you with lost words

Day and night,I'm wandering in the forest where we will end
It was waking dream I saw you take me away with you

Walking by the sea alone
Just watching fading trace of you
We must weave it
Anyone can't see it leaving
Standing on the sand alone
Recall the road we went through
I'll keep walking till my mind stops feeling

Wait for the winter coming with the innocent gaze
Summer never understands you 
Hide in the nightfall with the innocent feel
Day will never catch up with you

Walking by the sea alone
Just watching fading trace of you
We must weave it
Anyone can't see it leaving
Standing on the sand alone
Recall the road we went through
I'll keep walking till my mind stops feeling

和訳

冬が落ちて、あなたがつないだ手を思い出そうとしている
夏が終わって、失った言葉とともにあなたを探している

昼も夜も、私たちが行き着く森をさまよっている
あなたが私を連れ去ってくれる、そんな白日夢を見た

海の淵を一人歩きながら
あなたの気配が消えてゆくのをただじっと見つめている
私たちはそれを織り合わせなければいけないけれど
消え去るところを誰もみることはできない
砂漠で一人立ち尽くしながら
私たちが通り過ぎていった道を思い出す
私は歩き続ける、心が動きを止めるまで

純真なまなざしで、冬が来るのを待とう
夏は決してあなたを理解できないだろう
純真な感覚で、夜の帳の中に身を潜めよう
昼は決してあなたに追いつけないだろう

海の淵を一人歩きながら
あなたの気配が消えてゆくのをただじっと見つめている
私たちはそれを織り合わせなければいけないけれど
消え去るところを誰もみることはできない
砂漠で一人立ち尽くしながら
私たちが通り過ぎていった道を思い出す
私は歩き続ける、心が動きを止めるまで

Lyric and Music by Wataru Sato/Gecko
Arranged by Gecko&Tokage Parade
Inspired by short lyric of Mio Sasaki

Listen on Spotify / Apple Music


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?