見出し画像

aiグラビア製作記 呪文はラブレター

aiグラビアをいかにうまく作るか
ネットには色々な呪文集が出ておりますが
なかなかイメージ通りにはできませんよね

呪文はラブレター


aiグラビア

海風になびく髪が、彼女の顔に触れるたびに、微かな笑顔が目に浮かぶ。その笑顔に、僕の心はますます魅力的だかれていました。

彼女が海で遊ぶ姿は、まるで自然の一部と融合したかのようで、その美しさは言葉には表せない感動を呼んでいた。

夕日が徐々に西の空に沈んでいく中、海の水面に映る夕焼けが、彼女の肌をさらに美しく輝かせていた。彼女が海から上がり、砂浜に座って夕日を見つめている姿は、まるで絵画のように幻想的だった。

出だしだけ自分で考えてあとはchat gptさんにお願い

これを英語翻訳して
自動性ai REONARDO AI で自動生成

Every time her hair would blow in the sea breeze and touch her face, a faint smile would appear in her eyes. Her smile made me more and more attracted to her.

The sight of her playing in the ocean was as if she had merged with a piece of nature, and the beauty of the scene moved me beyond words.

As the setting sun gradually sank into the western sky, the reflection of the sunset on the surface of the ocean water made her skin glow even more beautifully. The sight of her coming out of the sea and sitting on the beach staring at the sunset was as magical as a painting.

この英語あっているのかはわかりません(笑)
とりあえず


こんな感じで生成完了

一つ注意点が・・指の数とか形が怖いです!!
トリミング必須!!

こうやって俺の嫁~とか言いつつはまっていくんでしょうね


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?