見出し画像

If...

エリック・クラプトン
『Change the world』
歌詞            ★★★★☆
メロディー★★★★★
声                ★★★★★
難易度        ⭐️⭐️☆☆☆

久しぶりに聞いて感動!
名曲!
🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍
If I could reach the stars
I’d pull one down for you

もし星空に手が届くなら一つ掴んで君にあげるよ

Shine it on my heart
So you could see the truth

それで僕の心を照らしてみたら
真実が見えるから

That this love I have inside
is everything it seems

君への愛が僕のすべてだと言うことが

But for now I find
it's only in my dreams

でも今はただの夢だって分かってる

(サビ)
And I can change the world
I’ll be the sunshine in your universe

もし世界を変えられるなら君の世界を照らす太陽になるよ

You would think my love was really something good
Baby if I could change the world

君も僕の愛がほんとに素晴らしい物だと気づいてくれるはずだよ
もし世界が変えられれば

If I could be king
Even for a day

例え一日だけだとしても
もし僕が王様になれたなら

I’d take you as my queen
I’d have it no other way

絶対絶対君を妻に迎えるよ

And our love would rule in this kingdom that we had made

そして僕らの国を愛で満たすんだ

til then I’ll be a fool
Wishing for a day

愚かかも知れないけど
その日が来るのを祈ってるんだ

(サビ)繰返し

🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍

世界を変えて何をするのかと思ってたら

ただピュアな恋の歌でした。

                                   【完】

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?