Content Quality: How does yours stack up? コンテンツ品質:あなたのはどのように比較されますか?

Content Quality: How does yours stack up?
コンテンツ品質:あなたのはどのように比較されますか?

Kathy Madison, Comtech Services
August 15, 2020
Comtech サービス社、キャシー・マディソン著
2020年8月15日
Most content creating organizations have quality assurance processes to ensure their content is accurate and complete, and meets user requirements. But how do you know if your team is spending too much or too little time reviewing and tweaking content or how do you know if your quality is “good enough” for your audience? We hope to find the answers to these questions in this year’s CIDM Member Benchmark Study. We’ll investigate how member’s quality assurance processes stack up to their peers and what level of maturity the community has achieved relative to Comtech’s Information Process Maturity Model (IPMM).
たいていのコンテンツ作成組織は彼らのコンテンツが正確で、そして完全であって、そしてユーザの要求を満たすことを保証する品質保証プロセスを持っています。 けれどもあなたのチームがコンテンツ見直しや微調整にあまりに多くの時間を使っているか、あまりにわずかしか時間を使っていないかをあなたはどのように知りますか、あるいはあなたの品質があなたの聴衆のためにあなたがどのように「十分良い」かを知りますか? 我々は今年の CIDM メンバー評価基準の勉強でこれらの質問への答えを見いだすことを望みます。 我々はメンバーの品質保証プロセスがどのように彼らの仲間に匹敵するか、そしてその共同体が Comtech情報プロセス熟成モデル(IPMM)と比較してどんな成熟のレベルを達成しているか調査するでしょう。
The IPMM evaluates an organization’s information-development processes in terms of 11 key characteristics of high-performing organizations; quality assurance and quality management are two of these characteristics and the focus of this year’s benchmark study.
IPMM は高性能組織の11の重要な特徴に関して組織の情報開発過程を評価します;品質保証と品質管理はこれらの特徴の2つで、今年の評価基準研究の焦点です。
Quality assurance represents a series of activities specifically designed to promote uniform high standards of quality, including copyediting, developmental editing, peer reviews, and technical reviews of draft information products. Each of these quality assurance actions can be fraught with difficulties, especially when project schedules are seriously curtailed. Yet one very important mark of a mature organization is the ability to ensure quality within a high-pressure environment.
品質保証は、コピー編集や開発編集や、同僚評価とドラフト情報製品の技術審査を含めて、品質の同一の高い標準を促進するよう特に設計された一連の活動を表します。 プロジェクト予定表が深刻に短縮されるとき、特に、これらの品質保証の行動がそれぞれが困難をはらむ可能性があります。 それでも成熟した組織の非常に重要なマークは高圧力を受ける状況の中で品質を保証する能力です。
In contrast to quality assurance, which focuses on the organization’s ability to conform to internal standards, quality management considers the organization’s ability to meet user expectations. Quality management is a hallmark of a mature information-development organization. By understanding users and how they use information, organizations are better prepared to design more effective and powerful communications.
品質保証と対照して、そのことが内部標準に従う組織の能力に焦点を合わせるが、品質管理は利用者の期待を満たす組織の能力を考慮します。 品質管理は成熟した情報開発組織の特徴です。 ユーザーや彼らがどのように情報を使うか理解することによって、組織はもっと良くいっそう効果的なで強力なコミュニケーションを立案する用意を整えています。

ここから先は

2,895字 / 1ファイル

¥ 100

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?