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Virtual Reality: 3 Practical Use-Cases for the Future 仮想現実:将来の3つの実用的ユースケース

Virtual Reality: 3 Practical Use-Cases for the Future
仮想現実:将来の3つの実用的ユースケース

Image Credit: James Yarema on Unsplashイメージクレジット: アンスプラッシュのジェームズ ヤレマ

Akash Mukherjee
アカッシュ・ムケルジー

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メデイア上の見解

Virtual reality is often either underhyped or overhyped. A common argument is that it’s solving a problem that doesn’t exist.
仮想現実は、しばしば過小に宣伝されるか、あるいは誇大に宣伝され過ぎます。 共通する論争はそれが存在しない問題を解決しているということです。

When we look at the current state of VR, it can be hard to imagine what it could be despite catching glimpses of wonder. In the next 5–10 years, the devices will get leaner, the graphics will get near-realistic and network effects will kick in.
我々が VR の現在の状態を見るとき、驚きの数度の垣間見にもかかわらずどのようなものなのか想像することは難しい可能性があります。 次の5-10年に、装置はもっと薄くなり、グラフィックスはほとんど写実的になり、そしてネットワーク効果が始まるでしょう。

Here are 3 practical use-cases of virtual reality that will pick up in the future (other than the more obvious ones of gaming, fitness & entertainment).
将来続くであろう仮想現実の3つのユース-ケースがこちらにあります。(ゲームやフィットネス&エンターテイメントのいっそう明白なもの以外)

1) Learning & practicing music without having to buy bulky & expensive musical instruments.
1) かさばる高価な楽器を買う必要なしで音楽を学び&練習すること。


Image Credit: Finnel’s WorkShop on Unsplash
イメージクレジット: アンスプラッシュ上の Finnel のワークショップ

You can already find some examples of this, like VR drum schools from MetaDrum Tutor, and Paradiddle. This is a great use case because it doesn’t require any physical objects to be shipped around and you can use it anywhere. The only drawback is that the metaverse might not have good enough haptic feedback for people who want to feel “the real thing”.
あなたは MetaからのVRドラム学校、ドラムチューター 、そしてパラデイドルのように、すでにこれの若干の例を発見することができます。 それが物理的オブジェクトを出荷する必要がなく、あなたはどこででもそれを使うことができるから、これは素晴らしいユースケースです。 唯一の欠点はメタバースが「本物」を感じたい人々のために十分良い 触覚のフィードバックがないかもしれないということです。

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