お肉の自動販売機?! Meat vending machine? 

== English translation (Japanese original follows)==
I am in Beppu from today.
I came to Beppu to go to Ritsumeikan Asia Pacific University (APU) tomorrow.

On the way from the bus stop to the ryokan where I stay, I saw a beef meat vending machine.
It was the first time for me to see a meat vending machine.
I took a picture to upload on Instagram and FB.

Later when I met a Japanese university student from APU, I told him about this.
He told me that his friend had told him that there was one in Osaka as well, so I guess I shouldn't be surprised.

I have been trying not to make judgments based solely on my own experience and knowledge.
However, today's meat vending machine issue made me realize that I have not been able to do so.



== Japanese original ==
今日から別府に来ています。
明日から立命館アジア太平洋大学(APU)に行くために別府に来ました。

バス停から旅館までの道でお肉の自動販売機がありました。
私はお肉の自動販売機を見たのは初めてでした。
インスタやFBにアップしようと思って写真を撮りました。

その後でAPUの日本人大学生と会った時にこの事を話しました。
彼によると、大阪にもあると彼の友人が言っていたので、驚くことではないと思うとのことでした。

自分の経験や知識だけで判断しないようにしているつもりでした。
しかし、今日の肉の自動販売機のことで、それができていないことに気づきました。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?