見出し画像

"Light" - Finn Falcon & BENEE [和訳]


[Verse 1: BENEE]
I can show you love is kind
教えてあげる 愛とは寛大であることを
Just need access to your mind
君が心を開いてさえくれれば
I want your heart
君の心が欲しい
Wanted it right from the start
はじめから欲しかった
If I break it take me down
もし心の壁を壊せたら 私を連れ出して
Hold me tightly, lay me down
きつく抱き締めて 横たわせて
'Cause with you I feel the peak
だって君といる時 私は幸せの絶頂
Thought I didn't need someone
ずっと1人で平気だと思っていた
And I won't let you go
なのに今は君を手放したくない
Keep things under control
何も逃したくない

[Chorus: BENEE]
Make it feel like summer all year long
Make it feel like summer, make it feel like, make it feel like summer
Make it feel like summer, make it feel like, make it feel like summer
一年中夏みたいに感じさせて


[Verse 2: Finn Falcon, BENEE]
I can only roll with you
君とならずっと一緒にいられる
Only roll with beautiful
美しい君となら
It could be so meaningful
とっても有意義になるだろう
It could be no bettеr view
これ以上いい景色はないだろうな
Light all around
全てが光で満たされ
Time moving slow
時間はゆっくりと動く
I want to know
知りたいんだ
Can you see you glow?
君が輝いているのがわかる?
Can you feel the hеat?
この火照りを感じる?
You be so elite
ずば抜けた存在だよ
Sand between my feet
両足に挟まる砂のよう
With you I'm complete 
君といると僕は完璧に満たされている
Can you feel the heat?
この火照りを感じる?
You be so elite
君はずば抜けた存在
Sand between my feet
両足に挟まる砂のよう
With you I'm complete
君といると僕は完璧に満たされている

[Outro: Finn Falcon, BENEE]
(You complete my heart, You complete my heart)
君は僕の心を満たす
Yeah, only one
僕にとってたった1つ
Like the sun
太陽のように
Shining bright
きらきら輝く
You the light x3
君が僕の光だ
Only one
僕にとってたった1つ
Like the sun
太陽のように
Shining bright
きらきら輝く
You the light
君が僕の光だ



すごく好きな曲だったので訳してみました。
誤訳があったらすみません。特に "Sand between my feet" ってとこ、そのまま訳してるけどこれでいいのかな…自信ない。
BENEEちゃん好きだわあ。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?