見出し画像

Fleetwood Mac-Tusk-和訳

[Intro]
How are the tenders, Johnny?
優しいのねジョニー

[Verse 1]
Why don't you ask him if he's gonna stay?
君は彼がここにいようとするのか聞かないの?
Why don't you ask him if he's going away?
君は彼がここからいなくなるのか聞かないの?

[Verse 2]
Why don't you tell me what's going on?
君は僕がどんな感じか聞きたくないの?
Why don't you tell me who's on the phone?
君が僕の電話に誰が出てるのか聞きたくないの?
[Verse 3]
Why don't you ask him what's going wrong?
君は彼にこれは間違ってるって聞かないの?
Why don't you ask him the latest on his throne?
君は彼に誰を一番崇拝してるのか聞かないの?
(Ooga-aga-ooga)

[Chorus]
Don't say that you love me (Hiyee)
僕を愛してるっていいなよ
Just tell me that you want me (Hiyee)
僕が必要だと言えばいい
Tusk!
タスク!!
Just say that you want me (Hiyee)
僕が必要だと言えばいい
Don't tell me that you—
僕にはそうは聞かないでくれ
[Post-Chorus]
Tusk!
タスク!!
(Real savage-like)

[Outro]
Tusk!
Tusk!
Tusk! Tusk! Tusk!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?