XG / WOKE UP

JURIN

Yeah,
I've been here waitin', lookin' at 'em
ここでずっと見つめてきた
Tryna catch up, take it how you wanna take it
どう受け取るかはあなた次第
Left the place in panic, left to take another planet
元いた場所はパニック状態よ
もう私は別の惑星に向かって

Left to make another statement
新しい時代を作る
XG, baby, say the names right
XG その名前をしっかり覚えて
Spell it out so you can learn it
分からないならスペルアウトでもして覚えるのがいいかもね
You can smell the tires when they turnin'
タイヤが地面を焦げつかす匂いも
You can smell the fire when it's burnin'
燃えてる炎の匂いも分かるでしょ

HARVEY

You can tell we all made it work for us
自分たちのために動かせたって分かるだろ
Made it, but we had to work for it
成功したけどその為には誰よりも努力しないといけなかった
Work, work, work, so perfect
That it hurt, don't it?
完璧すぎて驚いた?
苦しさなんてもう感じない
Surf on 'em
Right away, ride the wave, ride away
成功を味わって またすぐ次の場所へ
'Cause we had the right of way
私たちには優先レーンにいる権利があるから
Bye, bye, bye, flying past, then we fly away
Bye bye bye 飛んで行こう
Into outer space
宇宙の彼方、未来へ

CHISA

Drop top in a coupe outside
when I hop up out of this plane
飛行機から降りてクーペを乗りこなす
Look at my fit right now
when I just walked outta my bed
起きたてなのにどうこのファッション
Fix my hair and fix my make-up on the way
髪を整えて、メイクも直して
Bound to the next stop,
次の目的地へ
bound for the great,
最高になるために
make 'em bow down to the X, uh
世界をXに屈服させるんだ

MAYA

A little more than ordinary, honorary
普通の名誉なんていらない
Underestimated, leavin' all you broke
私たちをみくびったら取り残されるよ
I'm the judge and jury, I don't wanna hear it
私が裁判官で陪審員なの 周りの中身の無い批判なんて聞きたくない
I'm the one they fearin', keep it on the low
私たちを恐れてるだけ 心の中でひっそりとね
This is automated, I'm the motivator
他人に励まされなくても体に染み付いている
自分自身がモチベーターなの

Told my haters, "Yo, more the merrier"
Haterに言ったの
「もっと居るほうが楽しいぞ」って

Y'all my entertainment, fascinated
実はみんな私に夢中
I'm just laughing 'cause it's so hilarious
面白すぎて笑っちゃう

COCONA

Little girl with a big mouth, uh
ビッグマウスな女の子
Small group with a big house, yeah
家は大きな豪邸 グループは少数精鋭
Big watch on the wrist now, uh
腕には高価な腕時計
I just thought of that flow now, just now
今思いついたフローで
Put a little more down for the buss down
もっと高価な時計を買おうかな
Went on tour on a bus and tore the bus down
ツアーバスは私たちについて来れなくて壊れたの
Everything custom now
既製品は頼りないから今はすべてカスタム
Fans rushin' out, security had to push me out
ファンが殺到してセキュリティーに連れ出された

JURIN

48 laws of power
48 laws of power
Little girl with a big motor on a kid though, mm-hmm
大きなモーターを積んだ女の子
Watch me rip though
私が道を突き進むのを見てごらん
Watch me snap like Motorola flip phone, mm-hmm
motorola flip phoneのようにパチンと切れる
I don't wanna hit you this hard on a intro
イントロでこんなに強く当たるつもりはないんだけどね
Bring that bounce like 6-4
64のようにバウンスする
Find me in Tokyo, rappin' in a skirt
スカートを履いてラップしている私を東京に見つけにきてよ
Are you catchin' my drift though?

HINATA

Woke up lookin' like this
So don't get under my skin
Woke up lookin' like this (Like this)
Woke up lookin' like this
So don't get under my skin
Woke up lookin' like this (Like this)

JURIA

Yeah, light flex go easy
軽くフレックスする
Tag it up, graffiti
グラフィティにタグをつける
Drop a pin or addy
場所を指定してくれれば
That's where I'll go
どこでも私が行くわ
Rip the show and that's all I know
会場を沸かす事、それが私が出来る事
I'm super visioned
私は何でも覗ける
Y'all just built on superstitions
全ては迷信で作られてる
Watch me do
私を見守ってよ
Everything, everywhere
All at once, all the time
All around the world
世界中いつでもどこでも一度で盛り上げれる

MAYA

Woke up lookin' like this
Woke up lokkin' like this
So don't get under my skin
だから私の癇に障るような事しないで
X-G-A-L-X
XGALX
And that's the name of this ship (And that's it!)
それがこの宇宙船の名前だ
Den mother, mother wolf
私は狼の群れのリーダー
So don't make fun of my kids
私の群れを馬鹿にしないで
We all fam and stand tall now
みんなファミリーで立派なんだから
So don't talk down on my kin, hey
私の家族を見下すな

HARVEY

Welcome to the party
パーティーにようこそ
Floatin' like it's Mardi Gras, yeah
マルディグラのような
You can call me HARVEY
私をHARVEYと呼んでもいいけど
But I'm not your Barbie doll, yeah
私はあなたのバービー人形じゃないわ
Hardy-hardy-ha, laughin' at 'em
大笑いしてやるの
While we blast away
大爆発を起こす
Black on black on black
オールブラックの衣装
Outfits all packed away
パッキングも終わった

COCONA

C to the O-C-O
C to the O C O
That's me, lord have mercy
神よ慈悲を示してあげて
Young queen, but I act like an unnie
Young queenだけどunnieのように
Young blood, but I'm built like an OG
Young bloodだけどOGだよ
Gotta lift weight for the bags
富と名声でパンパンのバッグを持ち上げる為にも
Lookin' real fit for the mags
雑誌の表紙の為にもトレーニングしないとね
And I'm a wolf in a pack
私は群れの中の狼
So I just woof and attack, uh-huh
だから私は吠えて攻撃するんだ

HINATA

Woke up lookin' like this
So don't get under my skin
Woke up lookin' like this (Like this)
Woke up lookin' like this
So don't get under my skin
Woke up lookin' like this (Like this)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?