見出し画像

ロン・アーテストを獲得しました。 #たっとさんのバスケ日記 🥳🫶🔥

おはようございます。

昨日はNBA 2kのMyTeamでロン・アーテストを獲得しました。😊

Netflixで彼のドキュメンタリーも観ているところです。私のお気に入りの選手です。🏀

私のチームは守備の能力が高い選手が多いです。高校生時代の私自身がそういうタイプでした。🇺🇸

私の哲学を体現できるような選手を13人、集めています。🧑‍🏫

本当はBリーグにチームを持ちたいくらいですが、MyTeamで我慢しています。給料の不払いなどを起こしたら大変ですからね。😁

今はコツコツと夢に向かって、全力投球です。📝

今日もNiceな一日をお過ごしください!😄💕🥔



Good morning.

Yesterday, I acquired Ron Artest on MyTeam of NBA 2k. 😊

I’m also watching his documentary on Netflix. He’s my favorite player. 🏀

My team has a lot of good defensive players; I was that type myself in high school. 🇺🇸

I have 13 players, who embody my philosophy. 🧑‍🏫

Ideally, I want to have a team in the B-League, but I’m holding out with MyTeam. It would be a disaster if I had to deal with non-payment of salaries. 😁

Now, I'm just working hard and doing my best to achieve my dream. 📝

ここから先は

26字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m