見出し画像

倫理学を学びました。 #他国の授業は興味深いです。 😁🇰🇷🗽

おはようございます。


昨日は倫理学を勉強しました。EBSです。韓国の倫理の授業を観ています。😊🇰🇷


私も高校で倫理を習いました。なので結構わかります。予備知識があります。まあEBSには倫理以外にも地理や歴史など、さまざまな授業がありますね。🗺️🌏


他国の授業を観るのは楽しいです。今までにはKhan Academyなどで米国の授業も観てきました。観るたびに新たな発見があって良いですね。🇺🇸🗽


ロシア、スペイン、中国…。これからも世界のさまざまな国の授業を観ていきたいです。🇷🇺🇨🇳


今日も元気にいくぞ。😄😽🧑‍🎓




Good morning.


Yesterday I studied ethics on EBS. I'm watching Korean ethics classes. 😊🇰🇷


I also studied ethics in high school. So I understand it pretty well. I have prior knowledge. Well, EBS has many other classes besides ethics, such as geography and history. 🗺️🌏


I enjoy watching classes from other countries. So far I have watched US classes at Khan Academy and other places. It's good to discover something new every time I watch them. 🇺🇸🗽


Russia, Spain, China.... I would like to continue watching classes from different countries around the world. 🇷🇺🇨🇳

ここから先は

869字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m