見出し画像

Fort Minorについて。 #たっとさんの語学日記 😸🇺🇸🎤

おはようございます。

昨日も語学学習をしました。抜けている歌詞を打ち込むゲームをプレーしました。😊

韓国語と英語の歌を題材にして、プレーしています。昨日はFort Minorの歌詞を打ち込みました。🇺🇸

このヒップホップグループは私が高校生の時に活動していました。当時の私は毎日、聴いていました。🎤

リーダーのマイク・シノダさんが日系アメリカ人の方なので、とても歌詞に共感できました。🇯🇵

今から考えると、高校生の時にこのグループを知ることができたのは幸運でした。🧑‍🎓

今日もHappyな一日をお過ごしください!🤗💕🍛


Good morning.

Yesterday, I did language learning again. I played a game where we had to type in the missing lyrics.😊

I play Korean and English songs as subjects. Yesterday, I typed in the lyrics of Fort Minor. 🇺🇸

This hip-hop group was active when I was in high school. I used to listen to them every day back then. 🎤

The leader, Mike Shinoda, is Japanese-American, so I could relate to the lyrics.🇯🇵

Now that I think about it, I feel lucky to have discovered this group when I was in high school. 🧑‍🎓

ここから先は

38字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m