見出し画像

隔世の感があります。 #20年前のラ・リーガ。 😊👨‍👩‍👧‍👦🎌

おはようございます。


昨日はラ・レアルvsグラナダを観終わりました。なんと言ってもTakeが凄かったです。😄


2ゴールですが実質的なハットトリックでした。3点目は相手のオウンゴールになりましたからね。ラ・リーガで日本人がこのレベルでやれているのは隔世の感があります。🇪🇸


私は高校生の時にWOWOWで、マジョルカの大久保嘉人選手を応援していました。20年前と比べると今は色々なことが変わっています。⚽️


ラ・レアルもクラブとして成長しました。当時の彼らはボトムハーフにいることが多かったと思います。バスクらしい堅実な経営で地力をつけましたね。🏟️


今季は彼らはCLに出場します。晴れの舞台ですね。頑張ってほしいです。👘


今日も素晴らしい一日を!☺️😸🧀





Good morning.


I finished watching La Real vs Granada yesterday. What can I say, Take was awesome. 😄


He scored two goals, but it was practically a hat trick, because the third goal was an own goal by the opponent. It is astonishing to see a Japanese player performing at this level in La Liga. 🇪🇸


I used to cheer for Mallorca's Yoshito Okubo on WOWOW when I was in high school, a lot of things have changed now compared to 20 years ago. ⚽️


La Real has grown as a club. I think they were often in the bottom half back then. They gained ground with solid management that is typical of the Basque Country. 🏟️


This season they will be in the CL. It's a first-class stage. I wish them the best of luck. 👘

ここから先は

21字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m