見出し画像

これからは、教育の時代です。 💪😊🇰🇷

おはようございます。

昨日はポートフォリオの見直しをしました。U-NEXTの株式を売りました。

NISA口座でないやつを売却したので、
かなり納税しましたよ。財政再建に貢献しました。

U-NEXT株を売却した理由は、サッカーへの依存度の高さです。私自身が娯楽にあまり興味を持てなくなったという、個人的な理由もあります。

私はMOOCなどの学習コンテンツに、より関心があります。これからは教育の時代だなと、思っています。

とはいえ、U-NEXTには感謝しています。本当に良いサービスだと思います。宇野さんのますますの御活躍を祈っております。

今日も頑張るぞ!😊💪🍛


Good morning.

Yesterday, I reviewed my portfolio. I sold my U-NEXT shares.

I sold shares that were not in a NISA account. So, I paid a lot of tax. I contributed to financial reconstruction.

The reason I sold my U-NEXT shares is because of its high dependency on soccer. There is also a personal reason, that I myself have become less interested in entertainment.

I'm more interested in learning content such as MOOCs. I think the era of education is coming.

However, I'm grateful to U-NEXT. I think it is a really good service. I wish you continued success, Mr. Uno.

ここから先は

668字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m