No.2 2024 Stellaris Officina Creative Studio Clothing Direction "We are Runway BGM『Love so Electric』 夕凪柯厘(Karin Yuunagi)&Stellaris designers

No.2 2024 Stellaris Officina Creative Studio Clothing Direction "We are
Runway BGM『Love so Electric』
夕凪柯厘(Karin Yuunagi)&Stellaris designers

(歌詞)
When I'm with you, the world's on fire
You light me up, take me higher and higher (ooh-yeah)
Every touch, every kiss, feels so right
You and me, baby, we shine so bright

Oh, this love so electric (electric)
It's like fireworks, I'm catching my breath (ooh-yeah)
You got me feeling so alive (alive)
I can't deny, you're the one that I want tonight

Every moment, every glance, every smile
In this dance, we're lost in a trance, oh so wild
Underneath the moonlit sky so bright
With you, everything feels just right

Oh, this love so electric (electric)
It's a rush, in your arms, I feel it (ooh-yeah)
In this world, you're my light (my light)
With you, every day is so bright

In your eyes, I see the stars align
In your arms, I find the peace of mind
Together we'll journey through the night
With you, my heart takes flight

君といると、世界は燃え上がる
君は僕を照らし、高く高く連れて行ってくれる。
どんな感触も、どんなキスも、とても心地いい
あなたと私、ベイビー、私たちはとても輝いている

ああ、この愛はとてもエレクトリック
花火のようで息をのむわ
生きていることを実感させてくれる
"今夜は君がいい

すべての瞬間、すべての視線、すべての微笑み
このダンスで、私たちは恍惚の中に迷い込む。
月明かりの下で
君といれば、すべてがうまくいく

ああ、この愛はとてもエレクトリック
あなたの腕の中で、私はそれを感じる。
この世界で、君は僕の光(マイ・ライト)
君と一緒なら、毎日がとても明るい

君の瞳に 星が並ぶ
あなたの腕の中で、私は心の平穏を見つける
一緒に夜を旅しよう
君と一緒に、わたしの心は飛び立つ

(ランウェイNo.2 BGM Love So Electric)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?