ランウェイBGM Song『Sakura Love』

2024年Stellaris Officina Creative Studioの洋服の方向性『我らは』
私の脳内服飾ブランドStellaris Officina Creative Studioの2024年の洋服の方向性を紹介。

2024 Stellaris Officina Creative Studio Clothing Direction "We are

音楽は『SakuraLove』(日英対訳)
#Stellaris2024 #音楽 #新作ファッション

ランウェイBGM Song『Sakura Love』

制作:夕凪柯厘

(song lyrics)
Underneath the cherry blossoms, we met that day
Our hearts collided, and I couldn't look away (oh-oh-oh)
You walked into my life and everything changed
The feeling's so real, it's hard to explain (yeah-eah-eah)

I'm falling, falling, falling in love (love, love)
With every beat of my heart, I can't get enough (eh-eh-eh)
In a world of flowers, you're the one that shines
Our love is blooming, like the cherry blossom lines (oh-oh-oh)

As we walk under the moonlit sky, hand in hand
Time stands still, in this moment we understand (oh-oh-oh)
Whispers of love, as gentle as a dove's coo
In your eyes, I see a future, bright and true (yeah-eah-eah)

I'm soaring, soaring, soaring with you (you, you)
Among the stars, our spirits dance and intertwine
Our love, a timeless melody, forever divine (oh-oh-oh)

And when the days seem long, and the nights feel cold
In your embrace, I find my stronghold (oh-oh-oh)
With every laugh, with every tear, we grow
Our love's a journey, with every step we glow (yeah-eah-eah)

(歌詞)
桜の下で、私たちはあの日出会った
私たちの心はぶつかり合い、私は目をそらすことができなかった。
君が僕の人生に入ってきて、すべてが変わった
その気持ちはとてもリアルで、説明するのは難しい。

恋に落ちて、落ちて、落ちて (love, love)
胸の鼓動が高鳴るたびに、僕はもう満足できないんだ。
花の世界で輝くのは君だ
僕らの愛は咲き誇る 桜並木のように (oh-oh-oh)

月明かりの下 手をつないで歩けば
時は止まり、この瞬間に僕らは理解する(oh-oh-oh)
愛の囁き 鳩の鳴き声のように優しく
君の瞳に 未来が見える 明るく真実 (Yeah-eah-eah)

"君と一緒に飛び立とう" "君と一緒に飛び立とう
星々の間で、私たちの魂は踊り、絡み合う
私たちの愛は、時を超えたメロディー、永遠に神々しい (oh-oh-oh)

昼が長く感じられ、夜が寒く感じられるとき
あなたの抱擁に、私は拠り所を見つける (oh-oh-oh)
笑うたび 涙するたび 私たちは成長する
僕らの愛は旅、その一歩一歩が輝きを放つ(yeah-eah-eah)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?