見出し画像

筋トレのモチベーションになる曲(NEFFEX Closer to Heaven)

今回は筋トレ中にモチベーションを高めてくれる、
NEFFEXのClose to Heavenを訳しました!!
筋トレが捗ること間違いなしな一曲です。。。

[Verse 1]
Pain 'cause it'll never be the same
This world will just forget your name
But I will never be the same, oh
Why is there just an end to life?
I hope that it feels alright
I hope that the end is nice, mmm

[Verse 1]
痛み、それは二度と同じではないから
この世界はあなたを忘れるだけだ
でも私は唯一無二だ。
なぜ人生には終わりがあるのか?
それがうまく感じることを願っている
終わりが素晴らしいことを願っている

[Pre-Chorus]
I don't understand it
I don't know who planned it
I can't seem to handle
All the memories and change
I don't understand it
I know I can't stand this
I hate knowing nothing
Will ever be the same

[Pre-Chorus]
私は理解できない
誰が計画したのかわからない
思い出と変化を全て処理できない
私は理解できない
私は耐えられないことを知っている
何も変わらないことを知るのが嫌い

[Chorus]
Are you closer to heaven?
Are you closer to heaven?
Do you think I'll be let in?
Tell me, are you closer to heaven?
'Cause I need time
'Cause I need time

[Chorus]
天国に近づいていますか?
天国に近づいていますか?
私が入ることができると思いますか?
教えて、あなたは天国に近づいていますか?
私には時間が必要なのです

[Verse 2]
I've seen so many places and faces from chasin'
A dream that no one said I could have
But none can replace or take away all the days
And memories that we once had

[Verse 2]
追い求めて、たくさんの場所と姿を見てきました
誰も手に入れることができない夢を追いかけて
でも、私たちが過ごした日々や思い出は誰も取り去ることができない

[Chorus]
Are you closer to heaven?
Are you closer to heaven?
Do you think I'll be let in?
Tell me, are you closer to heaven?
'Cause I need time

[Chorus]
天国に近づいていますか?
天国に近づいていますか?
私が入ることができると思いますか?
教えて、あなたは天国に近づいていますか?
私には時間が必要なのです

[Outro]
I'm not alright, I don't feel fine
I'm sick of watchin' everybody age with time
As they lose their sight, they lose their mind
I'm sick of always feeling like I'm losing mine ('Cause I need time)
I'm not alright, I don't feel fine
I'm sick of watching everybody age with time
As they lose their sight, they lose their mind
I'm sick of always feelin' like I'm losing mine ('Cause I need time)
('Cause I need time)

[Outro]
私は大丈夫ではない、気分がよくない
みんなが時間とともに年をとるのを見るのが辛い
みんなが視力を失い、理性を失うのが辛い
いつも自分が何かを失っているように感じているのが嫌い(私には時間が必要なのです)
私は大丈夫ではない、気分がよくない
みんなが時間とともに年をとるのを見流のが辛い
みんなが視力を失い、理性を失うのが辛い
私はいつも自分が何かを失っているように感じているのが嫌い(私には時間が必要なのです)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?