見出し画像

Meghan Trainor - Made You Look 和訳

-- [Verse 1] --
When you see me, you start to see me
My jacket's green and my shoes are new
Smiling with red lips and my hair is pink
I'm wearing it, I'm owning it, I'm breaking it

-- [ヴァース1] -----
私を見たら、あなたは私の虜になる。
私のジャケットは緑色、そして私の靴は新しい
赤い唇で微笑む、私の髪はピンク
私はそれを身につけている、私はそれを持っている、私はそれを壊す

-- [Pre-Chorus] --
When you saw me, you started to see me
Like you've never seen before
My magic got you caught up
When you saw me, you started to see me
Like you've never seen before
My magic got you caught up

-- [プレコーラス] --
あなたが私を見たとき、あなたは私の虜になる
これまでみたことのない美しさに。
私の魔法にかけられて虜になる。
あなたが私を見たとき、あなたは私の虜になる
まるでこれまで見たことがないかのように
私の魔法にかけられて虜になる。

[Chorus]
I made you look
I made you look
I made you look
I made you look

[コーラス]
私はあなたを虜にさせる
私はあなたを虜にさせる
私はあなたを虜にさせる
私はあなたを虜にさせる

[Verse 2]
When you see me, you start to stare
My words are sweet, and my eyes are sharp
I'm a lady, but you can't think when you look at me
I'm the only one in this town, and you know it

[ヴァース2]
私を見たとき、あなたは私に見惚れる
私の言葉は甘く、私の視線は痛いほど鋭い
私は女性であるが、あなたは何も考えられない
私はこの町で唯一の美女、それをあなたはそれを知っている

[Pre-Chorus]
When you saw me, you started to see me
Like you've never seen before
My magic got you caught up
When you saw me, you started to see me
Like you've never seen before
My magic got you caught up

[プレコーラス]
あなたが私を見たとき、あなたは私の虜になる
これまでみたことのない美しさに。
私の魔法にかけられて虜になる。
あなたが私を見たとき、あなたは私の虜になる
まるでこれまで見たことがないかのように
私の魔法にかけられて虜になる。

[Chorus]
I made you look
I made you look
I made you look
I made you look

[コーラス]
私はあなたを虜にさせる
私はあなたを虜にさせる
私はあなたを虜にさせる
私はあなたを虜にさせる

[Bridge]
I look at you, and I make what you see
My beauty is enchanting you
When you see me, I look like I have everything
My magic got you caught up

[ブリッジ]
私はあなたを見て、私がみたものをあなたがみる。
私の美しさはあなたを魅了する
あなたが私を見たとき、私はすべてのものを持っているように見える
私の魔法はあなたを捕まえた

[Chorus]
I made you look
I made you look
I made you look
I made you look

[コーラス]
私はあなたを虜にさせる
私はあなたを虜にさせる
私はあなたを虜にさせる
私はあなたを虜にさせる

[Outro]
My magic got you caught up
My magic got you caught up

[アウトロ]
私の魔法にかけられて虜になる。
私の魔法にかけられて虜になる。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?