見出し画像

Gryffin - Tie Me Down 和訳

[Verse 1]
Can't seem to find where my soul went
Been searching for it so long
Can't sleep or eat, can't even breathe
But I still can't forget you, no

[ヴァース1]
見つけたくても見つけられない
私の心は置き去りにされたまま
寝ることも食べることもできない
それでもあなたを忘れることができない

[Pre-Chorus]
Walking around with you 'til the sun goes down
That's when I knew I fell in love
You stopped me in my tracks
That's when I knew I fell in love

[プレコーラス]
私たちはともに散歩し、
夕日が私たちを包むまで
あなたが私を引き止めたとき、
それが恋に落ちた瞬間だった

[Chorus]
Tie me down
I won't break away without you
This love controls me
I won't get far away from you

[コーラス]
私を縛りつけて
あなたがいないと、私は壊れてしまう
この愛は私を支配している
あなたがいないと、私は壊れてしまう

[Verse 2]
Time moves slowly when we're together
Everything sparkles when we're together
You watch me no matter what I do
It's obvious you control my heart

[ヴァース2]
あなたと一緒にいるとき、時間はゆっくり流れる
あなたと一緒なら、全てが輝く
私が何をしていても、あなたは私を見ている
あなたが私の心を支配しているのは明らかだ

[Pre-Chorus]
Walking around with you 'til the sun goes down
That's when I knew I fell in love
You stopped me in my tracks
That's when I knew I fell in love

[プレコーラス]
私たちはともに散歩し、
夕日が私たちを包むまで
あなたが私を引き止めたとき、
それが恋に落ちた瞬間だった

[Chorus]
Tie me down
I won't break away without you
This love controls me
I won't get far away from you

[コーラス]
私を縛りつけて
あなたがいないと、私は壊れてしまう
この愛は私を支配している
あなたがいないと、私は壊れてしまう

[Bridge]
Tie me, tie me
Tie me, tie me
I won't break away without you
This love controls me

[ブリッジ]
縛りつけて、縛りつけて
縛りつけて、縛りつけて
あなたがいないと、私は壊れてしまう
この愛は私を支配している

[Chorus]
Tie me down
I won't break away without you
This love controls me
I won't get far away from you

[コーラス]
私を縛りつけて
あなたがいないと、私は壊れてしまう
この愛は私を支配している
あなたがいないと、私は壊れてしまう

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?