見出し画像

Bingでお絵かき(実験②)

先週からBingで正確に生成して貰うために色々と実験して来ました。

銀河っぽいサイバーな空間で笑顔でこちらを見る美少女

先週のイラストに比べれば大分、進化したんじゃ無いでしょうか?
上半身に限れば安定して上記の様なイラストを生成出来るようになりました。

今週は全身像に挑戦しました。

銀河っぽいサイバーな空間で笑顔でこちらを飛び跳ねる美少女
銀河っぽいサイバーな空間で笑顔でこちらを飛び跳ねる美少女②

指の形を正確に出すのに非常に苦労しました。
まだまだ変ですが6本指やキメラの様な変形した指を出す事が減りました。
足が見えているのか見えていないのか変な構図ですが
そこは次週への課題として持ち越します。

プロンプトは
The character is a full-body image of a girl from a Japanese anime.
Her hair is pink and short with a slight bounce.
Her eyes are blue and she has a smile on her face.
She is jumping and bouncing energetically.
Please use an image that shows her fingers clearly.
Pay attention to the number and direction of her fingers.
Please choose an image that makes her fingers visible.
Check the number and direction of her fingers carefully.
Her hands have five fingers each.
Her right hand is pointing forward with her index finger,
and her left hand is making a fist with her thumb inside.
Her legs are spread forward, with her right leg above her left leg.
she does not need any decorations on her palms.
Pay attention to the direction of her feet.
Her outfit is cyberpunk-style.
The background is a mix of galaxy, cyber, and laser elements.

これを出す為にBingとChatGPTに各部位を正確に生成して貰うための
プロンプトを教えて貰います。
それを基に自分でプロンプトを書いて再度、BingとChatGPTに
チェックして貰います。}
それを何度も繰り返した結果がこちらのプロンプトになる訳です。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?