見出し画像

東京マラソン2024の写真が公開されました!

A photo of me running a full marathon on Tokyo Marathon 2024 has been released by All Sports Community .

I was really happy and happy to be able to run to the end without giving up !

Thank you so much to Photo Create !

東京マラソン2024で僕がフルマラソンを走っていた時の写真がオールスポーツコミュニティで公開されました。

本当に諦めず、最後まで走りきれて本当に良かったし、嬉しかったです!

フォトクリエイトさん、どうもありがとうございました!

#東京マラソン2024 #フルマラソン #完走 #出場 #挑戦 #3年連続4回目の東京マラソン #自身5回目のフルマラソン #どうもありがとうございました #オールスポーツコミュニティ #フォトクリエイト #東京がひとつになる日 #TheDayWeUnite #TokyoMyFavoritePlace

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?