見出し画像

The Great Kindness I Received from Yoku Moku Museum

昨年の6月の話です。表参道駅からヨックモックミュージアムへ向かいましたが、
道に迷ってしまいました。

On Wednesday morning, I took part in a glass painting art session organized by Yoku Moku Museum. It took about 12 minutes on foot from the nearest train station, Omote-sando Station, to the museum, and many crossroads were found along the way, so I got lost. I called the museum, and asked them how to get there. The staff tried hard to guide me over the phone, but I could not follow well. Finally, another staff came to meet me at a convenience store, and luckily, I was able to get there in time for the session and enjoy glass painting. I really appreciate their great kindness toward me.

ヨックモックミュージアムのスタッフの皆さま、迎えに来てくださいましたスタッフさん、その節はありがとうございました。おかげで、無事にアートセッションに参加することができ、講師や参加者の皆さまと一緒に楽しい時間を過ごせました。

ヨックモックミュージアムのアートセッションにはその後も度々参加していますが、今では迷わずに行けます。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?