見出し画像

今日のLEGO研修日記817【LSP Asia Community Meetingに参加】

「英語の研修」には数多く参加しましたが、今回初めて「英語での研修」に参加してきました。

LEGO®️SERIOUS PLAY®️のアジア在住のファシリテーターが集うmeetingが新宿で行われまして。二日間英語のシャワーを浴びて参りました。

書きたいことはたくさんあるのですが、一言で言えば、井の中の蛙が大海を知る良き機会となりました。

英語って、本当にツールでしかない。

もっともっと、いろんな大海を知る旅に出よう。

#LSP
#ACM2024

——————

I have participated in many "English training programs", but this was the first time for me to attend a "training program in English".

LEGO®️SERIOUS PLAY®️ facilitators living in Asia gathered at a meeting in Shinjuku. I was showered with English for two days.

There are many things I would like to write about, but in a nutshell, it was a great opportunity for a narrow-minded me to experience wider world.

English is really just a tool.

I have decided to go on a journey to learn more and more about the different societies.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?