Dreamer/Claire Rosinkranz


You’re somewhere down the block NYC at the picture shop
あなたはニューヨークのここのブロックのどこかの写真屋にいるみたい

Chemicals that we can’t stop mix it up and connect the dots
わたしたちって混ざるのが止まらない化学物質みたいで点と点でつながっちゃうの

I think that love is such a tricky thing to guess
愛って量るのが難しいのね

Catastrophize it when I play it in my head
頭の中で再生すると大変なことになっちゃう

You’re a dreamer I’m a thinker
あなたは夢を見てわたしは考えるの

cruise control turn up the speakers
ゆっくりスピーカーの音を上げるわ

Uh uh uh
ねえ

Aren’t we having so much fun
わたしたちってすごく楽しいでしょ?

(So much fun)
とってもね

You’re a catch but I’m not fishing
あなたは捕まえられるけどわたしはできないの

God you’re just so good at listening
神様、あなたって本当によく聞いてくれるのね

Uh uh uh

I don’t wanna say I’m done
終わりだなんて言いたくないのに

(I’m done I’m done I’m done I’m done I’m done but I gotta)
もう終わりなのでもそうしなきゃね

Up in point dume picking flowers
point dumeでお花を摘んでいる

I could stay like this for hours
何時間でもこうしていられるわ

Can’t forget all the distance
でもこの距離を忘れられない

Love and hate god for your existence
神様あなたの存在が愛おしくて憎らしいわ

But the summer doesn’t worry bout winter
夏は冬を恐れないでしょ

And I wander what you’ll tell your little sister
妹にはなんて言ったらいいのかしら

Cause’ she really likes me and I like her too and I don’t know what I’m gonna do
だって彼女はわたしのことを好きだしわたしも彼女のことを好き本当にどうしたらいいのかしら

You’re a dreamer I’m a thinker
あなたは夢を見てわたしは考えるの

cruise control turn up the speakers
ゆっくりスピーカーの音を上げるわ

Uh uh uh
ねえ

Aren’t we having so much fun
わたしたちってすごく楽しいでしょ?

(So much fun)
とても楽しいわ

You’re a catch but I’m not fishing
あなたは捕まえられるけどわたしはできないの

God you’re just so good at listening
神様、あなたって本当によく聞いてくれるのね

Uh uh uh

I don’t wanna say I’m done
終わりだなんて言いたくないのに

But I gotta run
でも走らなきゃね

I gotta run
わたしは急がなきゃいけないの

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?