見出し画像

鎌倉での海洋代理散骨

私たちの拠点でもある神奈川県鎌倉沖合にて海洋代理散骨を施行いたしました。

当日は由比ヶ浜へご家族様にお見送りに来ていただきました。
1年前にお父様の代理散骨を承り、今回はお母様の代理散骨でございました。

お2人の海での再会と安らかな旅立ちを心より願っております。
また、ご家族様には、御両親の海洋散骨をお任せいただき、厚く感謝申し上げます。

We carried out marine proxy scattering off the coast of Kamakura, which is also our base.

The scattering ceremony was held on behalf of the deceased, but the family members came to Yuigahama Beach on the day to see them off.
A year ago, I had my father's ashes scattered on his behalf, and this time I had my mother's ashes scattered on his behalf.

We sincerely hope that the two of you will be reunited at sea and have a peaceful departure.
We would also like to express our deepest gratitude to the family for entrusting us with scattering their parents' ashes at sea.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?