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『そろそろ空いてきたからシリーズ その1』

国立新美術館で開催中の佐藤可士和展へ。

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コレも、アレも、どれも佐藤可士和だったのかと改めて気付かされる。

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中でも、セブン-イレブンのオリジナル商品約1,000点のリブランディングの仕事が好き。

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あと、「今治タオル 奇跡の復活」のストーリーも。

そして、

とにかく『映え』ます。

どデカいロゴが。


↓これは、長女が別日に友達と行った時に撮った写真↓

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空いてきたと思ったのですが、会期終了が迫ってるので、逆に混んできています。

念のためサイトを確認したら、何と緊急事態宣言で展示会は今日までで明日から中止だそうです!

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『It's almost vacant, so series 1』

I went to the Kashiwa Sato exhibition at the National Art Center, Tokyo.

I realized that both this and that were designed by Kashiwa Sato.

In his work, I like the work of rebranding about 1,000 original Seven-Eleven products.

Also, I like the story of "Imabari Towel: Miracle Revival".

And,

So instagrammable !

A big logo.

These are the pictures my eldest daughter took when she went to the exhibition with a friend the other day.

I thought it was vacant, but it's getting crowded because the end of the exhibition is approaching.

Just in case, I checked the exhibition website, and the state of emergency declared that the exhibition is up to today and will be canceled from tomorrow!



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