見出し画像

Countdown 78: next job list

Yesterday  my job  was decided to finish on 3/31.  My manager said  me to teach  next job I want . I couldn't decide yet when I want to go NY or how I want  to  spend days from 4/1. If I have enough money, I want to  go to NY right now ! But I don't have. And I couldn't have my  passport and required documents(ex.my graduation certificate)  , I don't know where I want to live!
I don't have the necessary information yet.
It seems  "the time hasn't come yet ".
I watched new job list,but I didn't have a job I had wanted to work for.So 
I decided not to decide today.Good timing will come.

<こんなことを書いたよ>
昨日私の仕事が3/31に終わることが決定した。担当者はこう言った。「やりたい仕事があったら教えてね」。私は、いつNYにいきたいのか、4/1以降をどう過ごしたいのかまだ決めきれずにいる。十分なお金があったら私は今すぐにでもNYに飛びたい!でも、私はもっていないし、それにパスポートや必要な(卒業証明書などの)書類も揃っていないし、何より住みたい場所もまだ見つかっていない!私はまだ必要な情報を持っていないのだ。
「時はまだ来ていない」とみた。
私は次の仕事リストを見た、でも、私は働きたいと思えるものはなかった。だから、私は今日のところは決めないということを決めた。良きタイミングは今後来るだろう。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?