見出し画像

Count down 54; I told my mother

Finally , I told my mother that my job's contract ends in this March and I want to go to NY for study abroad on this May-August. She is the most important person for me so I couldn't tell  it easily.
My mother said to me " Do what you want to do”.And she will give me a loan for study abroad.I was planning to borrow an education loan,but I may be somehow.I might come up with a way to do something in NY.
I cried after hanging up the phone.I tooke a big step forward.
<こんなことを書いたよ>ついに母に言えた
ついに母に3月で仕事の契約が切れることと、5月から8月の間NYに留学したいことを言えた。彼女は私にとってもっとも重要な人だった。だからこそ、なかなか言えなかった。母は「あなたがしたいことをしたらいい」と言った。そして、私に留学資金を貸してあげるとも言った。私は教育ローンを借りるつもりだったのだが、なんとかなりそうだ。私はNYに行って、「どうにかする」方法を学ぶのだろう。電話を切ってから私は泣いた。大きな一歩を進めた。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?