見出し画像

Count down 40: English documents


I wrote  English documents.It's natural because I go to an English school, but it was still difficult to write in English.My English level is beginner.
I often think that I will go to NY with this.However, I can't help it because I want to go.If I didn't understand what teacher were saying, I want to study my favorite design and art.It's a mysterious idea, but I don't think it's wrong.I can't deny the feeling that I'm stuck one by one, but I want to break through this and go to NY as soon as possible.

<こんなことを書いたよ>英語の書類
英語の書類を書きました。英語の学校に行くので当たり前ですが、英語で書類を書くのはとても難しいです。私の英語レベルはビギナーレベルなのです。
 よくこのレベルでNYに行こうと思うな、と自分でも思います。しかし、いきたいのだから仕方がないのです。どうせ先生達が言っていることがわからないのなら、私は自分が好きなデザインやアートの勉強がしたいと思いました。謎な考え方ですが、私は間違っていないと思います。一つ一つ壁にぶち当たっている気がしなくもなりませんが、NYに早くいきたいものですね。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?