見出し画像

Countdown65: Second study abroad information session

Today I participated a free study abroad information session.I received two session.I was taught that voluntary quarantine is recommended, but in reality no one is doing it in NY.It ’s a country of freedom.All judgments are covered by self-judgment.Comparing the two companies, I thought the first company would be better.But I'm worried about fraud.What to do if you pay and don't get a visa?Anxiety is endless.Anxiety is set  in the first time especially for me.But I know that most of the things I'm worried about don't happen.

<こんなことを書いたよ>2回目の無料留学説明会
今日留学説明会に参加した。これで留学説明会は2回目。私は、NYでは「自主隔離」が推奨されてはいるけれどほとんどしている人はいないと教えてもらった。さすが自由の国だ。全ての判断は自己責任で行われている。
2つの会社を比較して、私は1つ目の会社がいいと思った。しかし、私は詐欺が気になっている。もし資金を支払ったのにビザが降りなかったらどうする?不安は尽きない。特に私にとって初めてのことに対する不安はついてくるものだ。しかし私は知っている。心配したほとんどのことは、起きない。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?