見出し画像

5 Mar 2019 一日一幸貯金箱

*—— 5th Mar 2019 ——*
I have been doing cuisine travels in Tokyo this year 👌🏽

I’ve been (eaten) ...
India
Turkey/ Iran / Uzbekistan
Myanmar
China
Kenya
So far...

Today I went to a Croatian restaurant with my friend Kumiko ⭐️⭐️🇭🇷

There is only one Croatian restaurant in Japan which is called Dobro and placed in Kyobashi, Tokyo.

Very nice atmosphere and so delicious meal!!

Some seafoods, rolled cabbages and a kind of cheese pasta!❤️😍

Also I enjoyed talking with Kumiko⭐️
I’m so happy to hear about her dreams.
She is really positive now🙏🏼☺️☺️

Great Kumiko chan!!!!❤️


今年試みていることの一つに
世界の料理旅行をしています。

日本にある各国のレストランに行くことですね。
今のところ、インド、トルコ・イラン・ウズベキスタン、ミャンマー、中国、ケニアに行きました。

さて今日それが一つ更新されて
クロアチアへ行きました。

クロアチアレストランは日本に一つしかないらしく
それは京橋にありました。

美味しいワインと
シーフードのサラダ、
ロールキャベツと独特なパスタ?を頂き
心もお腹も満たされハッピーに。

多国籍料理が大好きなくみこちゃんにもご協力頂き、
多国籍楽しんでます😍

そして
前に進み続けるくみこちゃんのお話に
色々励まされたし
安心した!🙏🏼😇

これからも
楽しく、健康に、ね!💓💓🌿

くみこちゃんの笑顔に元気をもらえた一日でした🌸


#一日一幸 #一日一幸貯金箱 #agooddeedaday #onedayonehappiness #5mar2019 #croatiancuisin #croatia #friend #tokyo #dinner #girlstalk #cuisintravel



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?